اخبار
عنوان جستجو
-
دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از غرفه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.
-
نشست روش تحقیق در علوم انسانی، نقد و بررسی کتاب (آمار اجتماعی) در سرای علمی و فرهنگی دانشگاهی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
-
نشست علمی «نقد و بررسی کتاب آمار اجتماعی» 24 اردیبهشت از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
-
مداحی گفت: وقتی به پژوهش‌های دهه اخیر نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که در گراندد تئوری به یک عصیانی رسیده‌ایم و بیش از حد مجاز از آن استفاده می‌کنیم و دچار یک ابتذال در استفاده از این روش شناختی شده‌ایم.
-
سرای ناشران داخلی در روز نخست نمایشگاه از کتاب‌های «پیش پرده کتاب» و «ترویج کتاب» رونمایی کرد. در این آیین یوسف عابدی، مریم چهرقانی، حامد علی‌اکبرزاده و مصطفی آهنگر حضور داشتند.
-
نشست علمی «نظريه‌‍‌پردازی داده‌بنياد و كاربست‌هاي آن در علوم انسانی» 21 اردیبهشت ماه از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
-
آثار سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در دو بخش حضوری و مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.
-
این کتاب نخستین منبع درسی است که به شیوه‌ای دسترس‌پذیر هم تکنیک‌های کلاسیک و هم تکنیک‌های امروزین را پوشش می‌دهد؛ این کتاب دانشجوی جوان را درگیر کار می‌کند و به جای ترساندنش از این گستره وسیع تکنیک‌ها، به او انگیزه می‌دهد.
-
کتاب « آمار اجتماعی: مدیریت داده‌ها، اجرای تحلیل‌ها، ارائه نتایج» نوشته توماس جی. لینمن و ترجمه احسان شاه‌قاسمی توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد.
-
شماره‌های جدید فصلنامه «نوشتار فرهنگ» ویژه کتاب، نشر و ترویج گفتمان علم منتشر شد.
در رونمایی از دو کتاب «ترویج کتاب» و «پیش‌پرده کتاب» مطرح شد؛
مراسم رونمایی از کتاب‌های «ترویج کتاب: راهنمای عملی» و «پیش‌پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان»، از تازه‌ترین کتاب‌های سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار شد.
-
کتاب‌های «ترویج کتاب: راهنمای عملی» و «پیش‌پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» نوشته مریم چهرقانی، یوسف عابدی و مصطفی آهنگر، چهار‌شنبه 3 اسفند رونمایی می‌شود.
پیوندِ همسازِ روش‌شناسی و روش
«نظریه‌پردازی‌ داده‌بنیاد» نوشته اووه فلیک با ترجمه الهام ابراهیمی منتشر شده است.
-
چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، کتاب «جنبه های آزمایشگاهی درمان ناباروری» را شایسته تقدیر دانست.
-
جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22بهمن ماه؛ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب عظیم و شکوهمند اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
-
در هر رویدادی به‌ویژه انقلاب و جنگ شاهد برخی رخدادها هستیم که وقوع آن‌ها اثرات ماندگاری دارد و در این میان، نیروی انسانی بخش جدانشدنی از سیر وقوع این رخدادها به‌حساب می‌آید.
در رونمایی کتاب «روز بخیر آقای نویسنده» عنوان شد:
کتاب «روز بخیر آقای نویسنده» نوشته حسین زحمتکش و اولین اثر سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در حوزه داستان رونمایی شد.
-
کتاب «روز بخیر آقای نویسنده» به قلم حسین زحمتکش زنجانی، یک‌شنبه 16 بهمن همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور جمعی از نویسندگان و مسئولان فرهنگی رونمایی می‌شود.
-
پررنگ بودن تقابل تاریخی ایران با امپریالیسم و استعمار غرب و مقابله با تطهیر پهلوی، از محورهای رمان «روز بخیر آقای نویسنده» است که به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است.
فراخوان سی امین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved