کتاب کارآفرینی و تشخیص فرصت ها وارد بازار نشر شد
کتاب کارآفرینی و تشخیص فرصت ها اثر دکتر حسن مهرمنش از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به چاپ رسید.

 
Alternate Text

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی این کتاب، با موضوع کارآفرینی ، دارای یازده فصل از قبیل مفاهیم کارآفرینی ، مفاهیم فرصت های کار آفرینی ، فرایند شناسی و بهره برداری از فرصت ها، همگرایی بین شاخص های عملکرد مدیریتی و کارآفرینی در بهره برداری فرصت ، مدیریت بر مبنای فرصت ها ، ایجاد قابلیت های لازم برای تشخیص بهره برداری از فرصت ها و پویایی محیط و فرصت ها می باشد.

یکی از ویژگی های این کتاب جداول و نمودارها برای درک بهتر مطالب می باشد.

گفتنی است این کتاب 432 صفحه ای در شمارگان1000 نسخه و با قیمت 25 هزار تومان به بازار نشر ارائه شده است.

 علاقه مندان جهت تهیه این اثر می توانند به فروشگاه مرکزی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خيابان انقلاب - بين فلسطين و چهارراه وليعصر  فروشگاه و نمايشگاه دائمي كتاب جهاددانشگاهي  مراجعه فرمایند.