به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی, رواج روزافزون نظرسنجی درباره موضوعات مختلف وآشکارشدن اهمیت آن درزندگی امروزین سبب شده که لزوم شناخت این فرایند بیش ازپیش احساس شود. برهمین اساس کتاب می کوشد ضمن طرح مباحث مرتبط بانظرسنجی , ابتدا به ریشه کاوی نظرسنجی درمفهوم افکارعمومی میپردازد وپس ازبه دست دادن شناختی ازمفهوم افکارعمومی وشیوه های سنجش آن , مزایای نظرسنجی مورد توجه قرارمی گیرد.
کتاب «مدل های سنجش درتحقیقات اجتماعی با رویکرد تطبیقی» در6فصل تالیف شده است . عناوینی مانند بررسی مفهوم وادبیات تئوریک رضایت سنجی ,اثر بخشی واثرسنجی , بررسی وجوه اشتراک و افتراق مفاهیم سنجش دراین کتاب به چشم می آید.
«مدل های سنجش درتحقیقات اجتماعی با رویکرد تطبیقی» تالیف مهدی رفیعی بهابادی در166صفحه وشمارگان 1000نسخه به قیمت 6200هزارتومان توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشرشده است .