کتاب استراتژی های تجارت جهانی اثر زهرا سادات منتظری به دنبال معرفی کاربردهای مهم در کسب و کار بین الملل است. ساختار بخش بندی کتاب از این قرار است: در بخش اول کسب و کار بین الملل در قرن 21 ،فرایند بین المللی جهانی سازی و مفاهیم فرهنگی بازرگانی بین الملل آمده است. در بخش دوم سیستم اقتصادی بازرگانی بین الملل و شرکت های چند ملیتی و ساختار آن توضیح داده شده است، در بخش سوم سیستم مدیریت جهانی منابع انسانی و محیط بازاریابی بین المللی و در بخش چهارم استراتژی های بازار یابی بین المللی و تجزیه و تحلیل بازارهای خارجی و بخش پنجم سیستم حقوقی در بازرگانی بین المللی تشریح شده است.
کتاب "استراتژی های تجارت جهانی" اثر زهرا سادات منتظری در 171 صفحه و 500 نسخه و به قیمت 30000 تومان توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسیده است.
علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خيابان انقلاب - بين فلسطين و چهار راه وليعصر- فروشگاه و نمايشگاه دائمي كتاب جهاد دانشگاهي مراجعه نموده و یا با شماره تلفن : 02166487625 حاصل نمایند.