کتاب " روش های پژوهش در رسانه ها وارتباطات" در کمتر از سه ماه به چاپ سوم رسید

دوشنبه 2 تیر 1399
کتاب " روش های پژوهش در رسانه ها وارتباطات" در کمتر از سه ماه به چاپ سوم رسید

 

در خلاصه این کتاب آمده است: " آرتور آسابرگر این کتاب را با نثری ساده و اغلب از زبان اول شخص نوشته است. او در هر فصل یک بخش طنز آورده است و در برخی فصل های خاص لطیفه هایی هم به کار افزوده است. برگر هر کاری برای "دوستانه" بودن کتاب و پرهیز از زبان تهدیدگر و خشک رسمی که در بیشتر کتاب‌های روش پژوهش وجود دارد، انجام داده است. او تلاش کرده است با آوردن کاریکاتور هایی که خودش ترسیم کرده و ارائه مثال هایی از زندگی روزمره و فرهنگ مردم پسند، نگرش جدیدی از درس روش پژوهش در ارتباطات و رسانه ها، در ذهن دانشجویان جوان ایجاد کند."

 پژوهش چیست (پژوهش کتابخانه ای) ، روش های تحلیل متنی (تحلیل نشانه شناسیک، تحلیل زبان آوری، نقد ایدئولوژیک و نقد روان کاوانه)، روش های کیفی تحقیق ( شامل تحلیل گفتمان، مصاحبه، تحلیل تاریخی، پژوهش روش شناسی قومی،مشاهده مشارکتی)، روش های تحقیق کمی(تحلیل محتوی، پیمایش، آزمایش، درآمدی بر آمار توصیفی)، جمع بندی( نوزده خطای فکری رایج، نوشتن گزارش تحقیق، منابع و واژه نامه) عناوین بخش های این کتاب است.

گفتنی است کتاب "روش های پژوهش در رسانه ها و ارتباطات" با  620 صفحه و به قیمت 95000 تومان توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسیده است.

علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خيابان انقلاب –خیابان فخررازی – تقاطع ژاندارمری – ساختمان منشور دانش- طبقه همکف-پلاک 6 مراجعه و یا با شماره تلفن 02166487625تماس حاصل نمایند.