بازاریابی ورزشی بین المللی
نویسنده:
میشل دزبوردس / آندره ریشلیو
مترجم:
نجف آقایی / سمانه رنجبر /سید امیر اجاق
سال نشر:
1399
صفحه:
317
نوبت چاپ:
1

 

به راستی، صنعت ورزش با تحولات اساسی روبرو است که یکی از‌ مهم­ترین دلایل آن فناوری بوده که در این کتاب بطور مفصل شرح داده خواهد شد و دلیل دیگر آن پول می‌باشد. به راستی، ورزش امروزه به معنای کسب و کارهای بزرگ است که آن را بسیار جذاب کرده است و نیاز به تحلیل انتقادی و سازنده دارد.

 

این کتاب به بازیگران مختلف صنعت ورزش، یعنی تیم‌ها، بازیکنان، ورزشکاران، لیگ‌ها، فدراسیون‌ها، رویدادها، حامیان، سازندگان تجهیزات و غیره می‌پردازد. به لطف نمونه‌های صریح و نتایج تحقیقات اخیر نویسندگان و همکاران، بین آمریکای شمالی، اروپا و سایر نقاط جهان به شباهت‌هایی رسیده‌ایم. به این ترتیب، ویرایش دوم قصد دارد تا افق‌های مربوط به بازاریابی ورزشی را گسترش دهد.

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی تربیت بدنی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved