برند و برندسازی (کلیات، مفاهیم و موضوعات)
نویسنده:
سید محمود عطایی کچویی، محمدرحیم ابراهیمیان ، محمد امیرخانی، محمدرضا دلوی اصفهانی
مترجم:
سال نشر:
1402
صفحه:
462
نوبت چاپ:
1

در عصری زندگی می‌کنیم که مفهوم برند و برندسازی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. در دوران معاصر به قدری در معرض عرضۀ خدمات و کالاهای متنوع هستیم که بهترین کیفیت‌ها هم نیاز به برندسازی دارند تا جایگاه خود را مستحکم‌تر کنند و میدان رقابت را به رقبای خود واگذار نکنند. حتی اگر به این واقعیت آگاه باشیم، تضمینی ندارد که جواب سوال‌هایی از این دست را بدانیم: برند و برندسازی از کجا شروع می‌شود؟ برای برندسازی چه باید کرد؟ از برند خود چگونه باید محافظت کنیم؟

این کتاب با طرح اصلی‌ترین مفاهیم در حوزۀ برند و برندسازی، نقشۀ راهی برای مخاطبان ترسیم می‎کند که هر فردی قبل از شروع فعالیت اقتصادی یا اجتماعی تا آخرین روز حیات آن، باید طی کند.

فصل 1- ایجاد نام تجاری در زمان معاصر

فصل 2- پیکربندی نام تجاری

فصل 3 - جعبه‌ابزار بازاریابی

فصل 4 - ایجاد نام تجاری خدمات، خرده‌فروشی و کسب‌وکار

فصل 5- رسانه‌های نام تجاری

فصل 6 - سایت‌های نام تجاری رسانه‌های جدید

فصل 7 - موقعیت‌یابی نام تجاری

فصل8 – ابعاد شناختی نام تجاری

فصل 9 - ابعاد عاطفی نام تجاری

فصل 10 - محافظت قانونی

فصل 11 - دارایی‌های مالی

فصل 12 - برنامه‌ریزی نام تجاری

فصل 13 - پژوهش در مورد رفتار مصرف‌کننده

فصل 14 - مدیریت نام تجاری شرکتی

فصل 15 - آینده

فصل 16 - برند الکترونیک

فصل 17 - فرآیند نام‌گذاری الکترونیکی برند

فصل 18 - برند سبز

فصل 19- مبانی برند نوین 

 


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved