الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران با بهره مندی از ظرفیت رسانه های مجازی و تاکید بر کشورهای حوزه جهان عرب
نویسنده:
ابوالفضل ولوی
مترجم:
سال نشر:
1401
صفحه:
370
نوبت چاپ:
1

این کتاب شامل دو فصل است:

در فصل اول پس از مرور مبانی و نظریات شبکه های اجتماعی؛ روندهای آینده فناوری، مفهوم قدرت و اقتدار ملی، دیبلماسی عمومی و برندسازی ملی، ژئوپلیتیک جهان عرب .... در نهایت مدل بومی برندسازی ملی ایران از طریق فضای مجازی (با تاکید بر جهان عرب) ارائه شده است.

در فصل دوم یادداشت هایی که در ادامه آمده است مربوط به دوره زمانی خرداد 97 تا مهر 98 منتشره در روزنامه جام جم است؛ در این یادداشت ها تلاش شده با یک نگاه کاربردی و عمل گرایانه مخاطب در قالب مثال هایی با ظرفیت های فضای مجازی و کاربردهای آن در دیبلماسی عمومی و برندسازی ملی ایران آشنا شود.

همچنین برای درک  بهتر موضوعات، در داخل متن کتاب از طریق کد QR اطلاعات تکمیلی مباحث به صورت مستند، سخنرانی، موشن گرافی، پادکست، مقالات، استاد و سایت های اینترنتی به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی قابل دسترسی است.

فصل اول: دستیابی به الگوی راهبردی بومی برندسازی ملی ایران با بهره مندی از ظرفیت رسانه های مجازی(تاکید بر کشورهای جهان عرب)

بخش اول: کلیات و مبانی شبکه های اجتماعی مجازی با تاکید بر رسانه های اجتماعی

بخش دوم: روندهای آینده فضای سایبر

بخش سوم: مفهوم، ماهیت و مولفه های اقتدار/ قدرت ملی

بخش چهارم: قدرت در فضای مجازی (قدرت سایبری)

بخش پنجم: منافع ملی جمهوری اسلامی ایران

بخش ششم: دیبلماسی عمومی و برند ملی

بخش هفتم: نگاهی به جغرافیای سیاسی جهان عرب

بخش هشتم: ایران و کشورهای منطقه عربی

بخش نهم: الگوی مفهومی برندسازی و سازه های آن

بخش دهم: ابعاد، مولفه ها و شاخص های برندسازی ملی ایران و الگوهای راهبردی نهایی

فصل دوم: ایده های کاربردی برندسازی ملی ایران مجموعه یادداشت های رسانه و دیپلماسی منتشره در روزنامه جام جم (خرداد 97 تا مهر 98)

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی رسانه

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved