مربیگری مغز کاربردهای عملی علوم اعصاب در مربیگری
نویسنده:
جوزف اوکانر-اندریا لاگس
مترجم:
احسان چیت ساز- محمدامیر لطفی
سال نشر:
1402
صفحه:
354
نوبت چاپ:
5

این کتاب با نگاهی عملی و آموزنده به عمیق‌ترین و پیچیده‌ترین عملکردهای ما ورود می‌کند. جوزف و آندریا موضوعی کاملاً پیچیده را در نظر گرفته‌اند و با سبک نوشتاری جذاب، مباحث شگفت‌انگیز و پیچیده، علوم اعصاب و روانشناسی را برای هرکسی ساده و در دسترس کرده‌اند و باعث شده‌اند که این مفاهیم، نه‌تنها برای همه مربیان، معلمان، مربیان کسب‌وکار، مربیان ورزشی و اساتید دانشگاه‌ها قابل درک باشد؛ بلکه مهم‌تر از آن، با استفاده هنرمندانه از مثال‌ها، استعاره‌ها و داستان‌ها، موضوع را برای همه افراد جذاب و قابل‌فهم کرده‌اند.

هرکسی که مایل است خود و دیگران را به روشی عمیق‌تر و دقیق‌تر درک کند؛ باید این کتاب را بخواند و از دانشی که این کتاب در اختیار او می‌گذارد استفاده کند.

کتابی که به عنوان یک «باید» در قفسه کتاب همه کسانی که با انسان‌ها سروکار دارند ضروری است! درحالی‌که بیشتر مربیان بر روی کار با ذهن مراجعان خود تمرکز می‌کنند، این کتاب کاوش عمیقی را درزمینۀ مغز و اعصاب انجام داده و به مربیان نشان می‌دهد که: مغز چگونه کار می‌کند، چگونه مربیگری می‌تواند مغز را تغییر دهد و این تغییرات چقدر ارزشمند هستند.کتاب مربیگری مغز به عنوان منبع المپیاد تفکر و کارآفرینی اعلام شده است.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved