فصل اولمهارتهاي تفكر در برنامهي درسی ملي
مهارتهاي تفكر در برنامهي درسی ملي
اهداف، ارزشها و مقاصد برنامهي درسی 2000
چهار هدف اصلي برنامهي درسی ملي
مهارتهاي تفكر ـ يادگيري برای یادگرفتن
وارد کردن مهارتهاي تفكر در برنامه درسی
نقش خط مشي یاددهی – یادگیری مدرسه
آيا مدرسهي شما خط مشي یاددهی - يادگيري دارد؟
مديريت تفکر فراگيران به صورت فردی و گروهي
چگونه فراگيران را به تفكر وامیدارید؟
گزارش کودکان از فرايندهاي تفکر
برنامهريزي براي مهارتهای تفکر
راهنماي استفاده از فهرست برنامهها
بکارگيري جدول برنامهريزي براي کمک به تدوين برنامههاي ميان مدت:
طرح شماره 3 - چه چيز مشترکي داريم؟
طرح شماره 4 - مرتب کردن واژهها
طرح شماره 9 – عین هم، مشابه يا متفاوت؟
طرح شماره 10 - همانند و ناهمانند
طرح شماره 12 – يک کارت بردار، هر کدومو ميخواي
طرح شماره 16 – عبور از سنگ چین
طرح شماره 17 – تصميمها، تصميمها!
طرح شماره 18- تصميم گيري عقلاني
طرح شماره 19 - چه چيز، چه وقت، چگونه؟
طرح شماره 21 - مسائل، مسائل، مسائل!
طرح شماره 26 - وقتي بزرگ شم ميخوام...
طرح شماره 27 - آنگاه چه ميشود؟
طرح شماره 29 - پيامدهاي چندگانه
طرح شماره 32 - آن را بهبود ببخش
طرح شماره 34 - این ايدهي خوبی است!
طرح شماره 35 – ايدههاي کشسان!
طرح شماره 36 - در شگفتم که چرا؟
طرح شماره 38 - بازي با عروسکها
طرح شماره 39 - داستآنهاي مفهومي
طرح شماره 41 - چه خواهد شد اگر...؟
طرح شماره 42 - اطلاعات من تا چهاندازه مفید است؟
طرح شماره 43 - اطلاعات من تا چهاندازه مفید است؟
طرح شماره 44 - کار من تا چه اندازه خوب است؟
طرح شماره 45 - چگونه بدانم که کارم تا چه اندازه خوب است؟
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
علوم تربیتی
|