تدريس موثر
نویسنده:
سازمان بهداشت جهانی
مترجم:
سال نشر:
1389
صفحه:
280
نوبت چاپ:
1

پيشگفتار............................................................................................................ 13

فصل اول: مباني يادگيري ارائه دهندگان خدمات سلامت.................................................. 18

فصل دوم: تدوين اهداف يادگيري.......................................................................... 40

فصل سوم: طرح درس........................................................................................ 52

فصل چهارم: فراهم سازي محيط تدريس.................................................................. 90

فصل پنجم: فراهم سازي و بكارگيري ابزار ديداري – شنيداري..................................... 104

فصل ششم: فراهم سازي و اجراي روش تدريس تعاملي.................................... .........120

فصل هفتم: تسهيل يادگيري گروهي...................................................................... 132

فصل هشتم: مديريت رشد مهارت هاي ارائه خدمات سلامتي........................................ 158

فصل نهم: مديريت تمرينات باليني........................................................................ 182

فصل دهم: فراهم سازي و اجراي سنجش دانش........................................................ 204

فصل يازدهم: فراهم سازي و اجراي سنجش مهارتها.................................................... 224

فصل دوازدهم: پايش و اصلاح تدريس................................................................... 248

فرهنگ اصطلاحات كاربردي.................................................................................. 263

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی علوم تربیتی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved