ماشین ها و تجهیزات مورد استفاده در فضای سبز
نویسنده:
دکتر محمود رضا گلزاریان - دکتر فاطمه کاظمی
مترجم:
-
سال نشر:
1394
صفحه:
232
نوبت چاپ:
1

 این کتاب به معرفی ماشین های عمده بکار رفته در مدیریت فضای سبز و اصولو نحوه کار با آنها می پردازد.

هر چند هر فصل از این کتاب می تواند به صورت مستقل و جداگانه مطالعه شود ولی ساختار کتاب بدین گونه است که ابتدا با تراکتورها به عنوان منبع نیروی محرکه بسیاری از ادوات مورد استفاده در قضای سبز آشنا می شویم.سپس در موردماشین های کاشت(بذر کارها و بذر پاش ها) و ماشین های نصب چمن بحث خواهیم کرد. بعد از آن به مباحث مربوط به ماشین های داشت (سم پاش ها و تجهیزات آبیاری مورد استفاده در فضای سبز) می پردازیم و در فصل های پایانی مباحث مربوط به ماشین های برش(چمن زن، حاشیه زن) و پیرایش ( شمشادزن و برگ روب) را تو ضیح خواهیم داد.
هر چند تمام تلاش ما ارائه کتابی به زبان ساده و مستقل از داشتن دانش تخصصی عیق در زمینه مهندسی قضای سبز بوده است، با این حال داشتن اطلاعات در زمینه های عمومی این رشته درک مصالب کتاب را برای خواننده ساده تر می کند. در فصل هایی از کتاب از محاسبات ساده ریاضیاتی برای کالیبره کردن سم پاش ها و پاشنده ها استفاده شده است.
این کتاب می تواند به عنوان یک کتاب راهنما برای مدیران، مهندسین ناظر، پیمانکاران، مجریان و متخصصین مهندسی فضای سبز و نیز به عنوان کتاب درسی برای کلیه دانشجویان رشته های مرتبط با مهندسی قضای سبز محسوب گردد. همچنین این کتاب برای برخی از رشته ها از جمله مهندسی ماشین های کشاورزی (مهندسی بیوسیستم) می تواند به عنوان کتاب درسی مورد استفاده قرار گیرد.
دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
كشاورزي و منابع طبیعی کشاورزی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved