مدیریت منایع انسانی در صنعت جهانگردی و میهمان نوازی
نویسنده:
دنیس نیکسون
مترجم:
سید مجتبی محمود زاده/ فاطمه تقی پور
سال نشر:
1395
صفحه:
384
نوبت چاپ:
1

 صنعت گردشگری و میهمان نوازی در طی دهه های اخیر رشد فزاینده داشته است.

این رشد صنعت گردشگری سبب  شده است تا درآمدی عظیم برای کشورهای چون ترکیه و امارات که در این صنعت نوظهور هستند.

این کتاب به بررسی این صنعت و سازوکارهای لازمه آن پرداخته است.

 فصل اول: مدیریت منابع انسانی و صنعت گردشگری و مهمان نوازی

فصل دوم:مدیریت منابع انسانی بین الملل

فصل سوم: فرهنگ سازمانی

فصل چهارم:بازار کار

فصل پنجم: جذب و انتخاب

فصل ششم: فرصت های برابر و مدیریت تنوع

فصل هفتم: آموزش و توسعه

فصل هشتم: مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد
فصل نهم: استراتژِهای جبران خدمات و پاداش در صنعت مهمان نوازی و گردشگری

فصل دهم: مشارکت و مداخله و روابط کارگری

فصل یازدهم:امور رفاهی، بهداشت و ایمنی

فصل دوازدهم:رویه های انضباطی و رسیدگی شکایات

فصل سیزدهم»: پیشنهادها

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی گردشگری

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved