آنچه که مدرسه را به یک سازمان یادگیریرنده تبدیل می کند
نویسنده:
مارکو کولز - لوییس استول
مترجم:
عباس خورشیدی - ندا فدایی - حمید علی اکبری
سال نشر:
1396
صفحه:
128
نوبت چاپ:
1

فصل اول :مقدمه

فصل دوم :بررسی ادبیات (مدرسه به عنوان) یک سازمان یادگیرنده

فصل سوم :تعریف مدل جامع (مدرسه به عنوان یک سازمان یادگیرنده)

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی علوم تربیتی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved