مديريت بازاريابي ورزشي
نویسنده:
دكتر مهرداد محرم زاده
مترجم:
سال نشر:
1385
صفحه:
286
نوبت چاپ:
1

عنوان                                                                                                      صفحه

 

 


 

فصل اول: تعارف و مفاهيم.............................................................................. 17

فصل دوم: بازاريابي ورزشي........................................................................... 85

مقدمه............................................................................................................. 132

حركت از Pو4 (محصول، قيمت، تبليغ و ترويج و مكان) به طرف بازاريابي ارتباطاتي........... 133

بازاريابي ارتباطي.............................................................................................. 136

فرآيند ارتباط در فروش ميان تماشاگران به عنوان مصرف كنندگان.................................. 138

بازار ورزشي..................................................................................................... 138

تماشاگران به عنوان مشتريان.............................................................................. 139

تماشاگران به عنوان مصرف كنندگان...................................................................... 144

مقدمه............................................................................................................. 149

روش مطالعه..................................................................................................... 151

نتيجه گيري...................................................................................................... 154

بحث و تجزيه و تحليل......................................................................................... 162

نتيجه گيري...................................................................................................... 165

مقدمه............................................................................................................. 168

فوتبال غير حرفه اي يا آمارتور در ايالات متحده.......................................................... 169

فوتبال حرفه اي در ايالات متحده............................................................................ 169

ليگ اصلي فوتبال: عوامل بازدارندگان كليدي........................................................... 171

مشكلات مديريتي و بازاريابي براي MLSو............................................................... 174

ساختار ليگ..................................................................................................... 175

اصلاح محصول................................................................................................... 175

هيات آموزشي................................................................................................. 177

نتيجه گيري...................................................................................................... 179

فصل سوم: پژوهشي پيرامون بازاريابي ورزشي (مباني كاربردي)................... 231

فهرست منابع................................................................................................... 281

 

 

 

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved