علم پژوهش عملیاتی از تکنیک های اصلی برنامه ریزی و تصمیم گیری در سازمان های تولیدی و خدماتی به شمار می رود و برنامه کامپیوتری GAMES قدرتمندترین نرم افزار شناخته شده برای برنامه نویسی است و حل مسائل بهینه سازی در این زمینه محسوب می شود. در کتاب حاضر سعی بر آن شده است که مبانی و اصول برنامه نویسی با ذکر مثال های کاربردی به نحوی ارائه شدود که مطالعه این کتاب برای تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی ، مهندسی برق و رشته هایی که با تصمیم گیری و برنامه ریزی سروکار دارند و همچنین برای متخصصین صنعت و مدیران کاملا مفید واقع شود.
فصل اول : مقدمه ای بر پژوهش های عملیاتی
فصل دوم : معرفی نرم افزار GAMES و آشنایی با محیط آن
فصل سوم : ساختار برنامه نویسی GAMES
فصل چهارم : تحلیل خروجی ها
فصل پنجم : مهارت های کاربردی
فصل ششم ارتباط GAMES و EXCEL
فصل هفتم خطاهای متداول در GAMES
فصل هشتم : مسائل کاربردی پژوهش عملیاتی
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
فنی و مهندسی |
مهندسی كامپيوتر
|