اخبار
عنوان جستجو
کتاب « روش‌های نوین درست‌نویسی و نگارش اداری » از انتشارات سازمان جهاددانشگاهی تهران، برگزیده گروه زبان و ادبیات فارسی در جشنوارۀ ملی کتاب سال معلم شد.
-
با توجه به تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تهران در روز ۱۳ تیرماه، برگزاری دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر به تاریخ دیگری موکول شد.
-
جزییات و زمان بندی بخش های مختلف دومین کنفرانس پژوهش های نشر اعلام شد.
-
دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر در آستانه روز قلم به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی سیزدهم تیر ماه در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
-
کتاب «روایت یک رویش» شامل گفتارهایی درباره زیست جهادی دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، نوشته ناصر ملایی به چاپ دوم رسید.
وعده اساسی طرح جامع برای یادگیری این است که اصول عادلانه ای برای دسترسی به استانداردهای بالای آموزشی در میان دانش آموزان متفاوت مدارس فراهم کند.
کتاب "نظریه زمان و حفاظت و مرمت" عنوان اثر تازه ای است که به قلم سودابه یوسف نژاد و به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شده است.
کتاب «نظریه زمان و حفاظت مرمت» نوشته سودابه یوسف‌‌نژاد با حضور نویسنده و جمعی از کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری در سرای علمی ـ فرهنگی دانشگاهی سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی و نقد شد.
مدیر مسئول انتشارات انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در نشست چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی نشر دانشگاهی گفت: متاسفانه در زمینه تالیف و ترجمه به خصوص بخش محتوایی و فنی با چالش رو به رو هستیم و دولت باید برای ترجمه‌ آثار علمی روز دنیا بودجه خوب اختصاص بدهد.
پنجمین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع "فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی نشر دانشگاهی" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
چهارمین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع "رونمایی و معرفی کتاب نظریه زمان و حفاظت و مرمت میراث فرهنگی" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
دسترسی به سامانه های سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در فضای مجازی از طریق دو آدرس isba.ir و 16book.ir امکان پذیر است.
نشست «بررسی جایگاه فردوسی در زبان فارسی» با حضور دکتر حمیدرضا اردستانی رستمی، فردوسی پژوه برجسته کشور روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در سرای علمی- فرهنگی دانشگاهی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
چهارمین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع "بررسی تحول متون دانشگاهی: کارآمدسازی" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، سه‌شنبه 27 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
سومین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع " بررسی و نقد کتاب روایت یک رویش" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، دوشنبه 26 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی تهران در نشست شیوه‌های جدید ترویج مطالعه و کتابخوانی گفت: گزیده خوانی، پرهیز از پراکنده خوانی و کمک به اهالی کتاب برای رسیدن به منابع خوب و با کیفیت مهمترین کمک گروه‌های ترویج کتابخوانی به جامعه اس
دومین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع " جایگاه فردوسی در زبان فارسی " به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، یکشنبه 25 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود
نخستین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع " شیوه‌های جدید ترویج مطالعه و کتابخوانی" به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، شنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 14 الی 15:30 در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر اعلام کرد، به دنبال استقبال پژوهشگران و اساتید، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این کنفرانس تا پایان اردیبهشت تمدید شده است.
-
کارگاه آموزشی «روش های نوین در ترویج کتاب» به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی یکشنبه 28 فروردین ماه برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved