-
ترجمه و توسعه فرهنگی، محور ویژه کنفرانس پژوهش‌های نشر/ 25 اسفند، آخرین مهلت ارسال چکیده
سه شنبه 19 اسفند 1399
ترجمه و توسعه فرهنگی، محور ویژه کنفرانس پژوهش‌های نشر/ 25 اسفند، آخرین مهلت ارسال چکیده
دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر اعلام کرد، 25 اسفند‌ سال‌جاری آخرین مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این کنفرانس است.

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دبیرخانه «نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر: ترجمه و توسعه فرهنگی» از استقبال پژوهشگران از این کنفرانس خبر داد و اعلام کرد، آخرین مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این رویداد علمی‌پژوهشی 25 اسفند‌ 1399 خواهد بود.

بر اساس اعلام دبیرخانه، شرکت و ارائه مقاله در کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر، بدون هزینه ثبت نام است و چکیده مقالات پذیرش‌شده در این کنفرانس نیز در پایگاه‌های علمی معتبر نظیر ISC و SID نمایه‌ می‌شود.

محور اصلی این کنفرانس که 23 فروردین 1400 به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه نشر از جمله سیاست‌گذاری نشر، اقتصاد و بازاریابی نشر، فرصت‌ها و چالش‌ها در نشر دانشگاهی، مخاطب‌شناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفه‌ای در نشر، فناوری‌های نرم و سخت در نشر، نشر الکترونیک، ترویج کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی است.

بر اساس فراخوان منتشر شده، محور ویژه این کنفرانس نیز «ترجمه و توسعه فرهنگی» است که شامل زمینه‌هایی نظیر نقد، نظریه و روش در ترجمه، تاریخ ترجمه در ایران و جهان، چالش‌های فرهنگی ترجمه، ترجمه و سیاست‌گذاری فرهنگی، متون دینی و مسأله ترجمه، مطالعات انتقادی و موردکاوی آثار ترجمه، نهضت ترجمه و پیامدهای فرهنگی آن در جهان اسلام و کارکردهای فناوری اطلاعات در ترجمه می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر باید چکیده مقاله خود را در 200 تا 250 کلمه تا تاریخ بیست‌وپنجم اسفند 1399 از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند به پایگاه اینترنتی مراجعه و یا با شماره 02166952727 تماس حاصل کنند.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved