-
شماره‌های جدید «نوشتار فرهنگ» منتشر شد
شنبه, 27 اسفند,1401
شماره‌های جدید «نوشتار فرهنگ» منتشر شد
شماره‌های جدید فصلنامه «نوشتار فرهنگ» ویژه کتاب، نشر و ترویج گفتمان علم منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، فصلنامه نوشتار فرهنگ به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر می‌شود و به تحلیل و بررسی رخدادها و تحولات حوزه کتاب، نشر و ترویج گفتمان علم می‌پردازد.

سرمقاله شماره‌های جدید (سه و چهار - پاییز و زمستان 1401) این فصلنامه با عنوان «تکنوپولی و وضعیت فرهنگی ما» شامل تأملاتی درباره نسبت و تأثیر متقابل فرهنگ و تکنولوژی است.

پرونده ویژه این فصلنامه نیز به آثار اندیشمندان معاصر اختصاص می‌یابد. موضوع پرونده‌ ویژه‌ نوشتار فرهنگ در شماره‌های جدید، آثار و فعالیت‌های دکتر احمد احمدی است.

«اسلامی‌سازی علوم و تفسیر داده‌های علمی»، «فقدان مرز مشخص بین کار اصیل و جعلی» و «دانشی که بین خطوط کهن نادیده گرفته می‌شود» از جمله عناوین گفت‌وگوهایی است که در فهرست مطالب نوشتار فرهنگ به چشم می‌خورد. در بخش «معرفی و نقد کتاب» این مجله نیز تعدادی از تازه‌ترین کتاب‌های ایران و جهان به تفصیل معرفی شده است. «پارادایم کپی و دانشگاه اخلاقی»، «تبدیل فرهنگ به کالا و ابزار سلطه»، «پرسش‌های بنیادی از صنعت نشر ایران» و «به بلندای کلیمانجارو» از جمله عناوین مقالات شماره‌های جدید نوشتار فرهنگ است.

«نوشتار فرهنگ» به صاحب‌امتیازی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مدیرمسئولی حامد علی‌اکبرزاده و سردبیری توحید اسدی به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved