-
کتاب « آمار اجتماعی: مدیریت داده‌ها، اجرای تحلیل‌ها، ارائه نتایج» منتشر شد
دوشنبه, 28 فروردین,1402
کتاب « آمار اجتماعی: مدیریت داده‌ها، اجرای تحلیل‌ها، ارائه نتایج» منتشر شد
کتاب « آمار اجتماعی: مدیریت داده‌ها، اجرای تحلیل‌ها، ارائه نتایج» نوشته توماس جی. لینمن و ترجمه احسان شاه‌قاسمی توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، این کتاب نخستین منبع درسی است که به شیوه دسترس­‌پذیر، هم تکنیک‌های کلاسیک و هم تکنیک‌های امروزی را پوشش می‌دهد؛ این کتاب، دانشجوی جوان را درگیر کار می‌کند و به جای ترساندنش از این گستره وسیع تکنیک­‌ها، به او انگیزه می‌دهد.

این اثر تلاش کرده به دانشجویان نشان دهد پژوهشگران چگونه از آمار اجتماعی در جهان واقعی استفاده می‌‌کنند و آن‌ها چگونه باید همان‌طور که در دانشگاه و در محل کار از آن‌ها انتظار می‌رود، تحلیل خودشان را انجام بدهند و ارائه کنند.

کتاب حاضر دانشجویان را در کل فرآیند پژوهش آماری راهنمایی می‌کند: از کار روی داده‌ها تا آماده کردن داده‌ها برای تحلیل، اجرای تحلیل (هم به صورت دستی و هم با اس‌پی‌اس‌اس) و حرکت از برونداد خام اس‌پی‌اس‌اس تا ارائه حرفه‌ای نتایج. در پایان هر فصل نمایش‌های گرافیکی گام به گام اس‌پی‌اس‌اس آورده شده‌اند (که در وب سایت کتاب ویدئویی هم برای این بخش تهیه شده است) و سپس بخش‌های کوتاه «از برونداد تا گزارش» آمده‌اند که به دانشجویان می‌آموزند چگونه به شیوه‌ای روشن و قانع کننده نتایج خود را ارائه کنند.

گفتنی است کتاب « آمار اجتماعی: مدیریت داده‌ها، اجرای تحلیل‌ها، ارائه نتایج » مشتمل بر 12 فصل و 70۶صفحه و قیمت 360 هزار تومان روانه بازارنشر شده است.

علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به آدرس  https://16book.ir/Shop/BookDetail/16112  مراجعه کنند. این کتاب همچنین از طریق فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بين خیابان فلسطين و چهارراه وليعصر، کتاب‌فروشی شانزده در دسترس قرار دارد.

 

 

 

 


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved