بازاریابی بین‌الملل
نویسنده:
‬‬‏ بهروز اسکندرپور،حامد حسینی‌سرقین، سلیم پناهی‌
مترجم:
-
سال نشر:
1401
صفحه:
104
نوبت چاپ:
1

مؤلفان کتاب بازاریابی بین المللی با توجه به تجربیات اجرایی، مشاوره و تدریس و با استفاده از به روزترین منابع خارجی و داخلی تلاش کردند که محتوایی کاربردی بر پایه پژوهش ها و تجربیات شرکت های بین المللی ارائه نمایند و تصویر کاملی از ابعاد مفهومی مختلف فرایند بازاریابی بین المللی عرضه گردد.

پیشگفتار/11

فصل اول: مبانی بازاریابی بین الملل/17

فصل دوم: مدیریت بازاریابی بین الملل/47

فصل سوم: استراتژی های شرکت/74

فصل چهارم: تراز پرداخت های خارجی/88

منابع/104

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved