اخبار
عنوان جستجو
نشست نقد و بررسی کتاب دانش در مصاف (تاریخ شفاهی حضورجهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس)۲۳ مهرماه در مرکز فرهنگی دکتر کاظمی آشتیانی دانشگاه تهران برگزار شد.
مراسم رونمایی از کتاب "بلوری از جنس سراب" با حضور آیت رمضانی و نویسنده کتاب و جمعی از طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.
کتاب «بلوری از جنس سراب» اثر حجت الاسلام محمد اسماعیل عبداللهی رونمایی می‌شود.
کتاب «درک عمومی ایرانیان از علم و فناوری» که به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی منتشر شده است، در موسسه تحقیقات سیاست علمی کشور رونمایی می‌‌شود.
دومین دوره طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان ایران (سریر) به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی و با همکاری واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور آغاز می‌شود.
ششمین دوره طرح ملی فصل سخن (سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتب علوم انسانی) به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی در 21 استان کشور برگزار می‌شود.
آثار انتشارات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع عرضه می‌شود.
با حکم رییس جهاددانشگاهی، معاون فرهنگی این نهاد با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی منصوب شد.
جهاددانشگاهی در پیامی شهادتِ مجاهد برجسته و شجاع فلسطینی، شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را به محضر امام عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و تمامی آزادگان جهان تسلیت گفت.
-
پوستر چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان» رونمایی شد.
با انعقاد این تفاهم نامه کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تامین منابع علمی دانشگاه تهران و سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی در زمینه‌های مدیریت دانش و اطلاع رسانی با یکدیگر همکاری می‌کنند.
پنجره واحد خدمات نشر جهاد دانشگاهی به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی‌ راه اندازی شد.
کتاب «شناخت و تحلیل محیط امنیتی» نوشته مجتبی جامعی به چاپ پنجم رسید.
جهاددانشگاهی در پیامی شهادتِ خادمانِ ملت و در صدر آنان رئیس‌جمهور مردمی و مغتنم را در حادثه‌یِ دردناکِ سانحه‌ی هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده شهدا و تمامی مردم ایران تسلیت گفت.
در آخرین روز نمایشگاه بین المللی کتاب، نشست «هوش مصنوعی و تاثیر آن بر بازار نشر» به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی برگزار شد.
مراسم رونمایی از کتاب "ایده علوم انسانی، تاملاتی بر تجربه ایران معاصر" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی برگزار شد.
کتاب «ایده علوم انسانی ؛ تاملاتی بر تجربه ایران معاصر» نوشته مالک شجاعی جشوقانی که توسط سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی منتشر شده است، در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می شود.
نشست تجلیل از نویسندگان دانشگاهی در حوزه ادبیات پایداری با حضور جمعی از نویسندگان برگزار شد.
مناظره با محوریت مداخله دولت در حوزه نشر، با حضور دو گروه مشکات و اشراق از دانشگاه‌های الزهرا و تهران، در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.
مسابقات مناظره دانشجویی دوشنبه 24 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved