مدیریت استراتژیک در طی بیماری همه گیر
نویسنده:
ویکاس کومار-گاوراو گوپتا
مترجم:
مصطفی وحیدی
سال نشر:
1401
صفحه:
366
نوبت چاپ:
1

همه گیریِ ویروس کووید-19 پویایی جهان، سناریوهای کاری و همچنین، ابعاد حرفه ای و احساسی را تغییر داد. این ویروس به عنوان یک تهدید مهم در راستای تداوم و بقای کسب و کار و تجارت پدید شده است. با در نظر گرفتن شدت سختی و مشکلاتِ پیش رو، شرکت ها باید نیاز به تغییر را درک کنند و استراتژیِ خود را در جهت پاسخگویی به بیماری های همه گیر به روزرسانی کنند.

بیماریِ همه گیر بعدی ممکن است شدیدتر از همه گیری فعلی باشد، به این معنی که سازمان ها باید مکانیسم‌ها و مدل های کسب و کار را برای مبارزه با این شرایط وخیم و حفظ تداوم کسب و کار ابداع کنند. آنها نه تنها باید به صرفه جویی در کارخانه ها، ماشین آلات و زیرساخت ها بپردازند، بلکه باید بر روی مسائلی همچون رفاه کارکنان، مشارکت مشتری و رضایت در زمان بحران، تمرکز کنند. این کتاب نه تنها شواهدی از راه‌حل‌های مؤثر و مختلف را برای اداره یک کسب‌وکار در زمان یک بیماری همه‌گیر ارائه می‌کند، بلکه مدل‌ها و شیوه‌های جدید کسب‌وکار را که مردم در زمان بحران دنبال می‌کنند، نشان می دهد. هدف از این مطالب، ایجاد یک پل ارتباطی بین مدل‌های تجاری موجود و راه‌حل‌های تجاری پیشنهادی، با تمرکز بر تئوری‌های موجود و مهم‌ترین مطالعات موردی از اتفاقات اخیر است.

این مجموعه‌ی غنی از فصول مختلف، بینش‌هایی را در مورد چالش‌ها، فرصت‌ها و شیوه‌های کسب‌وکار در شرایط بیماری همه‌گیر مانند ویروس کووید-19 ارائه می‌کند و آن را به ویژه برای محققان، دانشگاهیان و دانشجویان در زمینه‌های مدیریت استراتژیک، رهبری و مدیریت بلایا ارزشمند می‌سازد.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved