حضورگرایی کارکنان: مبانی نظری، علل و پیامدها -
نویسنده:
مهدی غفوری فرد
مترجم:
-
سال نشر:
1402
صفحه:
176
نوبت چاپ:
1

پدیده های مختلفی وجود دارند که می توانند به نگرانی های مدیران در خصوص سلامت کارکنانشان دامن بزنند. اما یکی از نوپدیدترین و جدیدترین این پدیده ها، حضورگرایی  است که به شدت می تواند بهره وری مجموعه های اقتصادی (بویژه حوزه های تولیدی و خدمات محور) و سلامت کارکنان را به مخاطره بیاندازد، پدیده حضورگرایی در ایران و بسیاری از کشورهای آسیایی، آفریقا و آمریکای جنوبی از توجه لازم برخوردار نبوده است.

 با توجه به نبود منابع مطالعاتی کافی در خصوص پدیده حضورگرایی در داخل کشور، با تالیف این کتاب به بررسی و ارائه مفاهیم و جدیدترین الگوها و تئوری های مطرح شده در خصوص پدیده رفتاری حضورگرایی در سطح جهان پرداخته شده است.

این کتاب از یک طرف می تواند مورد استفاده اساتید و دانشجویان رشته های مختلف مدیریت بویژه مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی قرار گیرد و از طرف دیگر مدیران منابع انسانی می توانند با مطالعه این کتاب دانش لازم را برای مدیریت هرچه بهتر رفتار حضورگرایی کارکنان در سازمان کسب نمایند.

مبانی، مفاهیم، نظریه ها و مدل های حضورگرایی، علل بروز رفتار حضورگرایی، ابزارهای اندازه گیری و پیامدهای رفتار حضورگرایی و راهکارهای مدیریت رفتار حضورگرایی بخش های اصلی مطالب این کتاب را تشکیل می دهند.

پیشگفتار/9

فصل اول: مبانی، مفاهیم، نظریه ها و مدل های حضورگرایی/11

فصل دوم: علل بروز رفتار حضورگرایی/53

فصل سوم: ابزارهای اندازه گیری و پیامدهای رفتار حضورگرایی/89

فصل چهارم: راهکارهای مدیریت رفتار حضورگرایی/119

منابع/133

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved