نگرش تيمي در مديريت رفتاري
نویسنده:
گريس درينگتون - باري گروم
مترجم:
دكتر مهرداد گودرزوند چگيني
سال نشر:
1386
صفحه:
168
نوبت چاپ:
1

در طول ساليان گذشته ضرورت استفاده از معاونان آموزشي افزايش يافته است. تجربيات نشان مي‌دهد كه در مديريت رفتار، حتي آموزشگاه‌ها و معاونان آموزشي يك اولويت اوليه و بالايي را براي پرورش نگرش تيمي ضروري مي‌دانند.

در حال حاضر هماهنگ كنندگان نيازهاي آموزشي ويژه (Senco) مديران اصلي معاونان آموزشي در آموزشگاه‌ها شده‌اند و همواره در پي افزايش مسئوليت در محدوده پرورشي براساس نيازهاي تحصيلي خاص (SEN) و تمام امور آموزشگاه هستند.

اين كتاب، ساختار را براي Senco جهت ارائه آن در جلسات پرورش تيمي با معاونان آموزشي خود در محدوده مديريت رفتار فراهم مي‌كند.

در اين كتاب تأكيد بر روي رويكرد تيمي برنامه‌ريزي شده براي حل مسئله و حمايت دو جانبه در چهارچوب مفهوم توسعه در مجموعه آموزشگاه است. كتاب حاضر در 8 بخش به چاپ رسيده است كه هر بخش آن نگرش قابل تأملي را در درك دانش آموز و در توسعه مهارت‌هاي فردي و حرفه‌اي فراهم كرده است. كتاب نگرش تيمي در مديريت رفتاري، تمام موضوعات تربيتي، منابع فتوكپي، فعاليت‌ها، وظايف و بحث‌هايي را كه Senco نياز دارد براي دادن برنامه فراهم مي‌كند. هر بخش همان ساختار و فرمت را دنبال مي‌كند و شامل پيشنهاداتي براي خواندن بيشتر است. علاوه بر  اين، هر بخش موارد و نظرات را براي پيگيري كار ارائه مي‌دهد كه شامل گزارشات قابل تأمل و ورقه‌هاي برنامه‌ ريزي است.

بخش‌هاي اين دستور العمل پرورشي مي‌تواند به شيوه انعطاف پذير باشد و در هر شيوه اجرايي استفاده شود. كاربران ممكن است دقيقاً همان فرمت را كه در كتاب است، دنبال كنند و يا اينكه بخش‌هايي را با يك دستور متفاوت انتخاب كنند.

 كتاب نگرش تيمي در مديريت رفتاري در 178 صفحه و به قيمت 28 هزار ريال در اختيار معلمان ارشد، مشاوران امور پرورشي و تمامي علاقه‌مندان قرار دارد.

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved