۱۰۱ شغل اينترنتی در منزل
نویسنده:
سوزان سوئينی
مترجم:
دکتر عليرضا مهاجری - مريم فتاح زاده و همکاران
سال نشر:
1386
صفحه:
627
نوبت چاپ:
2

در جوامع کارآفرین مسأله و مشکل یک فرد به‌عنوان بخشی از مشکلات جامعه تلقی می‌شود و گره‌گشایی از کار یک فرد به معنی رفع و رجوع بخشی از مسایل اجتماعی است.

فرهنگ کارآفرین اشاعه‌مثبت‌اندیشی، نیک‌اندیشی، هم‌فکری، همکاری، اعتماد، هم‌افزایی، نشاط و پرورش‌دهنده خلاقیت و ابتکار است. در چنین فرهنگی کار و تلاش و پشتکار، جسارت، شهامت، ابتکار و نوآوری ترغیب می‌شود و جامعه کارآفرین با تکیه بر سرمایه‌های اجتماعی و دانشی و مادی، پویا و سرزنده و بانشاط در مسیر بالندگی حرکت می‌کند.

در ابتدای کتاب، به مباحثی باعنوان اینترنت و اهمیت آن و یافتن ایده تجاری درست می‌پردازد. در این فصول، کسب و کار اینترنتی، چگونه موفقیت‌های دیگران را سرمشق خود قرار دهیم؟، کسب و کار آن‌لاین و 101 نمایه از برترین مشاغل اینترنتی را ارائه می‌دهد.

در پایان کتاب، پله اول: ایجاد یک سایت پویا، چارچوب سازی: قابلیت جستجو در موتورهای جستجوگر، افزایش ترافیک سایت از طریق موتورهای جستجوگر و راهنماها، بازاریابی موثر از طریق پست الکترونیکی، ارزش پیوندهای وارده، استفاده از تبلیغات بانر، نتیجه‌گیری بهتر با استفاده از روابط رسانه‌ای، تبلیغ کسب و کار آن‌لاین با استفاده از روش‌های آف‌لاین را توضیح می‌دهد.

کتاب حاضر در 613 صفحه و به‌قیمت 6500 تومان دراختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

عنوان................................................................................................................. صفحه

 

مقدمه مترجم بر ویرایش دوم.................................................................................... 1

سی تکنیک طلایی کسب و کار................................................................................ 7

پیشگفتار............................................................................................................. 17

مقدمه نویسنده..................................................................................................... 19

فصل اول: اینترنت و اهمیت آن................................................................................... 23

1 – کسب و کار اینترنتی: فرصت بزرگ زندگی انسان امروز............................................. 25

2 – چگونه موفقیتهای دیگران را سرمشق خود قرار دهیم؟............................................. 29

3 – کسب و کار آن‌لاین............................................................................................ 37

فصل دوم: یافتن ایده تجاری درست............................................................................ 69

4 – مشخص کنید که چه‌چیز برای شما مهم است........................................................ 71

5 – 101 نمایه از برترین مشاغل اینترنتی.................................................................... 75

فصل سوم: دست به‌کار شدن.................................................................................. 477

6 – پله اول: ایجاد یک سایت پویا............................................................................... 479

7 – چارچوب‌سازی: قابلیت جستجو در موتورهای جستجوگر.......................................... 507

فصل چهارم: تبلیغ سایت و موفقیت........................................................................... 529

8 – افزایش ترافیک سایت از طریق موتورهای جستجوگر و راهنما‌ها................................. 531

9 – بازاریابی موثر از طریق پست الکترونیکی............................................................... 545

10 – ارزش پیوندهای وارده....................................................................................... 563

11 – استفاده از تبلیغات بانر.................................................................................... 586

12 – نتیجه‌گیری بهتر با استفاده از روابط رسانه‌ای........................................................ 594

13 – تبلیغ کسب و کار آن‌لاین با استفاده از روشهای آف‌لاین.......................................... 609

منابع فصل 13....................................................................................................... 613

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی اقتصاد

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved