مديريت بازاريابي ورزشي
نویسنده:
دكتر مهرداد محرم زاده
مترجم:
سال نشر:
1388
صفحه:
300
نوبت چاپ:
2

بازاريابي در اصل به مفهوم ايجاد نياز و علاقه در مصرف كننده به اين منظور كه در بازار به دنبال كالا يا خدمت ارائه شده توسط شركت يا سازماني خاص باشد و لذا يكي از شگردهاي اصلي يك چنين سرمايه گذاري، تبليغات وسيع و به موقع براي ايجاد نياز و علاقه مي باشد. در اين رهگذر، به موازات ساير سازمان ها، تربيت بدني و علوم ورزشي نيز چه در شكل توليد كالا و تجهيزات ورزشي و چه در شكل ارائه خدمات مربوط به تندرستي، شادابي و تفريحات سالم، نيازمند برخورداري از بازاريابي موفق و موثر مي باشد. تا در پرتو آن، روز به روز بر ميزان علاقه و ظهور نياز به ورزش و تربيت بدني در هر دو شكل، افزوده شود.

در كتاب حاضر ابتدا به تعاريف و مفاهيم بازاريابي پرداخته و سپس مباحث بازاريابي ورزشي و پژوهشي پيرامون بازاريابي ورزشي را مورد بررسي قرار داده است.

كتاب «بازاريابي ورزشي» در 300 صفحه و به قيمت 4200 تومان در اختيار دانشجويان رشته تربيت بدني و علاقه مندان قرار دارد.

فصل دوم: بازاريابي ورزشي........................................................................... 85

مقدمه............................................................................................................. 132

حركت از Pو4 (محصول، قيمت، تبليغ و ترويج و مكان) به طرف بازاريابي ارتباطاتي........... 133

بازاريابي ارتباطي.............................................................................................. 136

فرآيند ارتباط در فروش ميان تماشاگران به عنوان مصرف كنندگان.................................. 138

بازار ورزشي..................................................................................................... 138

تماشاگران به عنوان مشتريان.............................................................................. 139

تماشاگران به عنوان مصرف كنندگان...................................................................... 144

مقدمه............................................................................................................. 149

روش مطالعه..................................................................................................... 151

نتيجه گيري...................................................................................................... 154

بحث و تجزيه و تحليل......................................................................................... 162

نتيجه گيري...................................................................................................... 165

مقدمه............................................................................................................. 168

فوتبال غير حرفه اي يا آمارتور در ايالات متحده.......................................................... 169

فوتبال حرفه اي در ايالات متحده............................................................................ 169

ليگ اصلي فوتبال: عوامل بازدارندگان كليدي........................................................... 171

مشكلات مديريتي و بازاريابي براي MLSو............................................................... 174

ساختار ليگ..................................................................................................... 175

اصلاح محصول................................................................................................... 175

هيات آموزشي................................................................................................. 177

نتيجه گيري...................................................................................................... 179

فصل سوم: پژوهشي پيرامون بازاريابي ورزشي (مباني كاربردي)................... 231

فهرست منابع................................................................................................... 281

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved