با ورود به هزاره سوم شاهد پيشرفت هاي فراوان و رشد فزاينده تجارت جهاني هستيم اين امر رقابت فشرده قطب هاي اقتصادي در جهان به ويژه در بخش تجارت را فراهم مي سازد زيرا هر يك از صاحبان قدرت اقتصادي مي كوشند تا سهم بيشتري از فرصت هاي موجود در پهنه اين تجارت بدست آورند. چالش ها و چشم اندازهاي اين رقابت مديران را ملزم مي دارد تا علاوه بر رعايت بازار محصول و خدمات شرايط اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و همچنين قوانين و مقررات حاكم بر جامعه را نيز در نظر گرفته مورد مطالعه قرار دهند.
كتاب حاضر در 10 فصل مباحث آشنايي با بازار و مكانيسم حاكم بر آن، آشنايي با تئوري هاي بازاريابي و مديريت آن، تحقيقات بازاريابي، تئوري هاي رفتار مصرف كننده، تقسيم بازار و انتخاب بازار هدف، استراتژي محصول و توليد كالاي جديد، قيمت گذاري، سيستم توزيع كالا و جريان كانال هاي بازاريابي، ارتباطات بازاريابي و بازاريابي و اينترنت را مورد بررسي قرار داده است.
كتاب «اصول بازاريابي» در 250 صفحه و به قيمت 3800 تومان در اختيار علاقه مندان قرار دارد.
پيشگفتار............................................................................................................. 19
فصل اول: آشنايي با بازار و مكانيسم حاكم بر آن.................................................. 21
فصل دوم: آشنايي با تئوريهاي بازاريابي و مديريت آن............................................ 33
فصل سوم: تحقيقات بازاريابي............................................................................. 63
فصل چهارم: تئوريهاي رفتار مصرف كننده............................................................. 75
فصل پنجم: تقسيم بازار و انتخاب بازار هدف......................................................... 96
فصل ششم: استراتژي محصول و توليد كالاي جديد.............................................. 116
فصل هفتم: قيمت گذاري.................................................................................... 144
فصل هشتم: سيستم توزيع كالا و جريان كانالهاي بازاريابي................................... 166
فصل نهم: ارتباطات بازاريابي، تبليغات و فروش..................................................... 187
فصل دهم: بازاريابي و اينترنت............................................................................. 232
منابع و مأخذ....................................................................................................... 248
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
مدیریت
|