اصول بازاريابي
نویسنده:
دكتر سيد فتح الله عقدايي
مترجم:
سال نشر:
1388
صفحه:
250
نوبت چاپ:
1

 

با ورود به هزاره سوم شاهد پيشرفت هاي فراوان و رشد فزاينده تجارت جهاني هستيم اين امر رقابت فشرده قطب هاي اقتصادي در جهان به ويژه در بخش تجارت را فراهم مي سازد زيرا هر يك از صاحبان قدرت اقتصادي مي كوشند تا سهم بيشتري از فرصت هاي موجود در پهنه اين تجارت بدست آورند. چالش ها و چشم اندازهاي اين رقابت مديران را ملزم مي دارد تا علاوه بر رعايت بازار محصول و خدمات شرايط اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و همچنين قوانين و مقررات حاكم بر جامعه را نيز در نظر گرفته مورد مطالعه قرار دهند.

كتاب حاضر در 10 فصل مباحث آشنايي با بازار و مكانيسم حاكم بر آن، آشنايي با تئوري هاي بازاريابي و مديريت آن، تحقيقات بازاريابي، تئوري هاي رفتار مصرف كننده، تقسيم بازار و انتخاب بازار هدف، استراتژي محصول و توليد كالاي جديد، قيمت گذاري، سيستم توزيع كالا و جريان كانال هاي بازاريابي، ارتباطات بازاريابي و بازاريابي و اينترنت را مورد بررسي قرار داده است.

كتاب «اصول بازاريابي» در 250 صفحه و به قيمت 3800 تومان در اختيار علاقه مندان قرار دارد.

 

پيشگفتار............................................................................................................. 19

 

فصل اول: آشنايي با بازار و مكانيسم حاكم بر آن.................................................. 21

 

فصل دوم: آشنايي با تئوريهاي بازاريابي و مديريت آن............................................ 33

 

فصل سوم: تحقيقات بازاريابي............................................................................. 63

 

فصل چهارم: تئوريهاي رفتار مصرف كننده............................................................. 75

 

فصل پنجم: تقسيم بازار و انتخاب بازار هدف......................................................... 96

 

فصل ششم: استراتژي محصول و توليد كالاي جديد.............................................. 116

 

فصل هفتم: قيمت گذاري.................................................................................... 144

 

فصل هشتم: سيستم توزيع كالا و جريان كانالهاي بازاريابي................................... 166

 

فصل نهم: ارتباطات بازاريابي، تبليغات و فروش..................................................... 187

 

فصل دهم: بازاريابي و اينترنت............................................................................. 232

 

منابع و مأخذ....................................................................................................... 248

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved