نظریه های مشاوره مسیر شغلی
نویسنده:
محمدرضا عابدی- سیمین حسینیان
مترجم:
سال نشر:
1391
صفحه:
294
نوبت چاپ:
2

این کتاب مجموعه ای است درباره نظریه های مشاوره ی تکامل انتخاب شغل. از این رو و باتوجه به نظریات متعدد در قالب های گوناکون که در این مورد موجود است در این کتاب سعی شده تمامی این نظریات گنجانده شود و برای فهم بهتر نظریات، دسته بندی های گوناگون روی آنها اعمال گشته است.

در این کتاب نظریه های مسیر غلی در سه گروه نظریه های خصیصه و تیپ، نظریه های گستره ی زندگی و نظریه های مبتنی بر تمرکز خاص، در آغاز هر فصل و با ارائه توضیح مختصری ازآنها قرار گرفته است.

همنین لازم به ذکر است که خوانندگان این کتاب بدانند که در این کتاب منظور از "مشاوره مسیر شغلی" همان "مشاوره تکامل انتخاب شغل" است که در برخی جاها معادل یکدیگر بکار رفته است.

در این کتاب سعی شده عنوان فارسی و لاتین، سال پیدایش نظریه، عکس نظریه پردازان، شرح مختصری از زندگی نامه آنها، فرض های زیربنایی نظریه و شرح نظریه آورده شده است.

در انتهای کتاب نیز، یک جمع بندی با دیدگاه کلی از همه ی نظریه های مشاوره مسیر شغلی ارائه شده است که در جامعه ایران می تواند کاربرد داشته باشد.

کتاب نظریه های مشاوره مسیر شغلی (مسیر تکامل انتخاب شغل) در 295 صفحه، در تیراژ 1000 نسخه و با قیمت 8000 تومان توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به چاپ رسیده است.  

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی اقتصاد

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved