عوامل عدم موفقیت کسب وکارهای کوچک ومتوسط نوپا
نویسنده:
فهیمه زندی
مترجم:
سال نشر:
1392
صفحه:
128
نوبت چاپ:
1

این کتاب برگرفته ازآخرین تحقیقات وتجربیات درزمینه کسب وکارهای کوچک می باشد.مولف دراین کتاب کوشیده است مباحث را با پیروی ازیک الگوی منظم به صورت گام به گام توضیح دهد .درفصل اول به دسته بندی کسب وکارها، ویژگی ها ونیازها یشان می پردازد ودرفصل دوم با بررسی عوامل موفقیت کسب وکارها درتحقیقات انجام شده دیدگاه کارایی برای تحلیل این پدیده ارایه می دهد.

درفصل سوم با بررسی عوامل عدم موفقیت درکشورهای مختلف مشکلات آنها رابررسی می کند و درفصل چهارم به مطالعه تجربیات 10 نفرازصاحبان کسب وکارهای ناموفق می پردازد ودرفصل پنجم با جمع بندی این اطلاعات به ارایه مدلی ازعوامل عدم موفقیت کسب وکارهای کوچک می پردازد .

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved