مجموعه سوالات شایع 100 پرسش و پاسخ تشخیص سرطان پستان
نویسنده:
سید علی آذین-ماندانا ابراهیمی-آسیه الفت بخش- سپیده امیدواری-رباب انبیایی-مریم انصاری-سوسن پارسای-مسعود حبیبی-شهپر حقیقت-لیلا حیدری-نسرین زند-اکرم السادات سجادیان-نسرین السادات علوی-کیوان مجید زاده-امیر معتمدی-ندا مهرداد-صفا نجار نجفی-دکتر عصمت السادات هاشمی
مترجم:
-
سال نشر:
1394
صفحه:
80
نوبت چاپ:
1

 

بدن ما متشکل از اندام‌هایی است که هر یک به نوبه خود، وظایف مهمی را به عهده دارند. در این میان، پستان اندامی است که چه به لحاظ فیزیولوژیکی و چه به لحاظ ظاهری، نقش ویژه‌ای را در تأمین سلامتی جسمی و روحی زنان ایفا می‌کند. حفظ سلامتی پستان، مستلزم توجه خاص به این عضو است. در سال‌های اخیر افزایش ابتلاء به بیماری‌های پستان، همیشه موجب پریشانی خاطر بیماران و خانوادۀ آنان بوده است و نحوۀ پیشگیری از این بیماری‌ها مورد سؤال است. به علاوه در حین درمان سرطان پستان سوالاتی مطرح می‌گردد که گاهاٌ با پاسخ‌های قانع کننده‌ای مواجه نمی شود. لذا به نظر آمد که لازم است هم در زمینه بهداشت و پیشگیری و هم در زمینۀ درمان، آگاهی‌های لازم، در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
کتاب حاضر پاسخی به این نیازها بوده که در همین راستا به رشتۀ تحریر درآمده و حاصل تلاش و تجربیات متخصصین، پزشکان و پژوهشگرانی است که در رابطه با پرسش‌های شایع بیماران مبتلا به سرطان پستان است.
آنچه در این مجلّد می‌خوانید، شامل مباحث متنوعی بدین شرح است:
ژنتیک و سابقه فامیلی، درمان جراحی، شیمی درمانی و عوارض آن، رادیو تراپی و مراقبت ها و لنف ادم در سرطان پستان است.
ساده نویسی و بکارگیری اصطلاحات پزشکی به زبان ساده، مهمترین خصوصیت این کتاب است که موجب سهولت درک مطالب می‌گردد و لذا بهره‌مندی از آن را برای تمام اقشار، مخصوصاٌ مبتلایان حتی آنهایی که سوادی متوسط دارند، ممکن می‌سازد.
دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم پزشكي پزشكي

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved