مدیریت دانش: رویکردی نوین در مدیریت پروژه
نویسنده:
دکتر پیمان اخوان - دکتر محمد رضا زاهدی -اکبر رحیمی
مترجم:
-
سال نشر:
1394
صفحه:
384
نوبت چاپ:
1

 فصل اول: مرز‌یای مدیریت دانش در پروژه‌ها / 3

بخش اول: مدل ترسیم نقشه دانش در پروژه‌های صنعت ساخت و ساز: مطالعه موردی در کشور کره جنوبی / 6

بخش دوم: شناسایی مرزهای دانش، نمونه پروژه‌های شبکه‌ای شده / 16

بخش سوم:  اثر دانش روی عملکرد پروژه یکپارچه سازی سامانه‌ها / 26

فصل دوم: به کارگیری ابزار فناوری اطلاعات در مدیریت دانش / 37

 بخش اول: بررسی تأثیر مدل‌های ذهنی روی استفاده از اطلاعات و عملکرد پروژه در بخش توسعه سامانه‌ها / 39

بخش دوم: مجموعه‌ای از چارچوب‌ها برای کمک به مدیر پروژه در مدیریت دانش / 48

بخش سوم: نقش فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در ارتقای عملکرد پروژه / 55

بخش چهارم: ارزیابی تأثیرات فناوری اطلاعات روی موفقیت پروژه از طریق اقدامات مدیریت دانش / 62

فصل سوم: یادگیری سازمانی و مدیریت دانش / 71

بخش اول: ادراک یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط پروژه محور / 73

بخش دوم: فعالیت‌های یادگیری سازمانی در محیط‌ مدیریت پروژه / 81

بخش سوم: گردآوری دانش پروژه ای: مروری بر روش‌های یادگیری پروژه‌ای و فاکتورهای موفقیت / 889

فصل چهارم: مدیریت دانش کسب و کار / 103

بخش اول: فاکتورهای مهم برای مدیریت دانش در کسب و کار پروژه‌ای / 106

بخش دوم:  مدیریت دانش در محیط‌های پروژه ای / 118

بخش سوم: مدیریت دانش در یک سازمان پروژه محور: سه دیدگاه / 128

بخش چهارم:  دفتر مدیریت پروژه یک واسطه گر دانش در سازمان‌های پروژه محور / 138

بخش پنجم: چارچوب مفهومی برای رفع موانع پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌های پروژه محور / 152

فصل پنجم: مدیریت دانش در سازمان‌های پروژه محور / 167

بخش اول: نقش دانش صریح و ضمنی در پروژه های شش سیگما: یک آزمایش عملی در مورد موفقیت پروژه / 169

بخش دوم: خصوصیات جوامع اشتراک دانش در سازمان‌های پروژه ای / 181

بخش سوم: بررسی عملکرد پروژه‌های فراملی: دانش مشترک، هماهنگی و ارتباطات / 187

بخش چهارم: یافتن ذخایر دانش در سازمان‌های پروژه محور: یک مطالعه موردی / 195

بخش پنجم: اشتراک دانش در تیم‌های پروژه های ساختمانی در چین / 204

فصل ششم: عوامل موفقیت و شکست مدیریت دانش / 213

بخش اول: دانش ضمنی به عنوان ارتقا دهنده موفقیت پروژه / 216

بخش دوم: بررسی اثر ویژگی‌های دانش و روابط و ارتباطات موجود روی عملکرد پروژه / 225

بخش سوم: تحلیل و بررسی اثر مدیریت دانش روی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری: اثرات فاکتور تعدیل کننده فاکتورهای سازمانی / 234

بخش چهارم: چرا پروژه‌های مدیریت دانش کشست می‌خوردن: یک تحلیل و بررسی چند موردی / 242

بخش پنجم: تحقیق شماره 1 چارچوب مفهومی برای رفع موانع پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان‌های پروژه محور / 255

 روش تحقیق / 255

مدل چارچوب مفهومی و ارائه 13 گام برای بهبود موانع مدیریت دانش / 257

بخش پنجم: تحقیق روی عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش در بخش اجرایی در دولت تایوان / 267

فصل هفم: مدیریت دانش در سازمان‌های موقتی / 279

بخش اول: یک زنجیره سلسله وار از سازمان‌های دائمی و موقت / 281

بخش دوم: عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمان‌های موقتی / 289

فصل هشتم: مطالعات موردی مدیریت دانش در سازمان‌ها / 303

بخش اول: یک تحقیق چند سطحی روی پروژه‌های بین‌المللی بازاریابی: نقش‌های دانش تجربی و خلاقیت در عملکرد /305

بخش دوم: مدیریت دانش و دانش پروژه محور در پروژه ها: یک مدل و نتایج تجربی اولیه / 316

بخش سوم: رابطه میان بهبود مدیریت پروژه ها و استفاده از مدیریت دانش / 326

بخش چهارم: مدیریت دانش پروژه و فعالیت‌ها، الگوها، و فرایندهای اجتماعی: یک چارچوب نظری و بررسی نظری / 334

مراجع / 351

واژه نامه / 361

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی اقتصاد

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved