مدیریت محیط کسب و کار
نویسنده:
گروه ای لرن
مترجم:
محمد عزیزی
سال نشر:
1395
صفحه:
168
نوبت چاپ:
1

  توسعه و رونق کسب و کارها،کلید توسعه یک کشور محسوب میشود.امروزهبرای سیاستگذاران ، برنامه ریزان، مدیران و پژوهشگران بیش از پیش آشکار است که توسعه و رونق کسب و کارها بدون توجه به عامل محیطی غیر ممکناست.از طرف دیگر صاحبنظران مهم و تاثیر گذار کارآفرینی اذعان دارند که کار آفرینی در نتیجه تعامل بین افراد و محیط است.

این کتاب دارای چندین ویژگی است که در منابع مشابه وجود ندارند.نخست اینکه به موضوع محیط کسب و کار بصورت چند سطحی ویکپارچه توجه کردهو تمام مباحث عمده محیطی اعم از محیط داخل سازمان ، محیط صنعت و محیط کلان توجه نموذه است.

دوم هم برای تمامی موضوعات و تئوریهای مرتبط با مباحث محیطی تکنیکها و فنون مورد استفاده را برای تحلیل ذکر کرده است.ویزگی سوم این کتاب آنست که نگاه فراکنشی و بیش فعالانه به محیط داشته و سعی در کنترل مسائل محیط دارد.ویژگی چهارم اینست که مباحث محیطی کسب و کار از پیچیدگی خاصی برخوردار است و در کتابها و مقالات مختلف این آشفتگی و پیچیده بودن را می توان دید؛ اما در این کتاب بصورت ساده و مختصر توضیح داده شده است.

این کتاب توسط محمد عزیزی ترجمه و توسط سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان با قیمت 150000ریال به چاپ رسیده است

  فصل اول: بررسی سازمان در محیط

فصل دوم: سیمای سازمان

فصل سوم: بازیگران اصلی

فصل چهارم: محیط کلان

فصل پنجم: تحلیل swot

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved