چهارگام برای ظهور استراتژی‌های موفق در راستای موفقیت محصول
نویسنده:
استیون گری بلنک
مترجم:
ابوالقاسم عربیون، علی عبدی جمایران، علی بدیع‌زاده، فهیمه جباری
سال نشر:
1396
صفحه:
416
نوبت چاپ:
1

 این کتاب با بیان شکست‌ها و موفقیت‌های شرکت‌ها و کسب‌وکارهای آمریکایی در دهه اخیر می‌کوشد تا اثربخش‌ترین راهبردهای موفقیت‌آمیز تجربه‌‌شده را برای تأسیس، هدایت، استقرار و تثبیت کسب‌وکارهای نوپا را به ماجراجویان این میدان پرآشوب معرفی نموده و نقشه راهی برای آنان ترسیم نماید.

به کارآفرینان جوان کسب‌وکارهای نوپا که در آستانه راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستند و یا در نیمه راه توسعه شرکت خویش قرار دارند لااقل دو بار خواندن این کتاب توصیه می‌شود.

 فصل 1: راهی به‌سوی فاجعه: مدل توسعه محصول

فصل 2: راهی به‌سوی تجلی: مدل توسعه مشتری

فصل 3: کشف مشتری

فصل 4: اعتبارسنجی مشتری

فصل 5: مشتری‌یابی

فصل 6: ساخت کمپانی

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت
مديريت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved