بازی‌وارسازی؛ به‌کارگیری عناصر بازی در زمینه‌های جدی
نویسنده:
استفان استیگلیتز، کریستف لتمن
مترجم:
میرسامان پیشوایی، ستار رجب‌پور صنعتی، میثم جنتی‌پور
سال نشر:
1397
صفحه:
284
نوبت چاپ:
1

کتاب حاضر به‌عنوان يک منبع جامع و عميق علمي در حوزه بازی‌وارسازی سعي داشته است تا اين موضوع را از ابعاد گوناگون مورد بررسي قرار داده و نحوه استفاده از اين ابزار نوين و مؤثر را در سازمان‌ها تشريح کند. جامعيت و ظرافت علمي کتاب حاضر باعث شده است که اين کتاب بتواند به‌عنوان يک منبع مفيد توسط دانشجويان، مدرسان و مديران در دانشگاه و صنعت مورد استفاده قرار گيرد. کتاب حاضر در يازده فصل سازماندهي شده است. در اين فصول تعاريف و مفاهيم اوليه، انواع و گونه‌ها، نحوه طراحي و پياده‌سازی بازی‌وار‌سازی، چالش‌های اجرا و پيشرفت‌های نوين مورد مرور و تشريح قرار گرفته است. از نکات برجسته کتاب پرداختن به مطالعات موردی و تجربه‌های اجرا شده بازی‌وارسازی در سازمان‌ها و کسب‌وکارها و تحليل نقاط ضعف و قوت آن‌ها است. لذا کتاب هم از بعد آکادميک و هم کاربرد عملي از ارزش بالايي برخوردار است. 

فصل 1: درآمدی بر بازی‌وارسازی؛ اصول و نظریه‌های زیربنایی

فصل 2: بازی‌وارسازی و رفتار

فصل 3: تجزیه‌وتحلیل بازی‌وارسازی - روش‌ها و ابزار نظارت و تطبیق طرح‌های بازی‌وارسازی

فصل 4: راهبردهای مشتری‌محور و بازی‌وارسازی – نمونه نوآوری آزاد مشتری

فصل 5: موانع و چالش‌های استفاده از بازی‌وارسازی برای گروه‌های ایده‌پردازی مجازی

فصل 6: محدودیت‌های نوآوری آزاد و بازی‌ها

فصل 7: مشارکت اجتماعی و بازی‌وارسازی

فصل 8: یک بازی جدی به‌عنوان پژوهش بازار، روشی برای فرآیندهای تصمیم به خرید

فصل 9: استفاده از بازی‌وارسازی برای درگیر کردن ذی‌نفعان در مهندسی نیازمندی‌ها

فصل 10: کتاب‌خوانی با طعم بازی: همگرایی کتاب‌های الکترونیکی بازی‌وارشده با جهان‌های ادبی کلاسیک

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت
مهندسی كامپيوتر

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved