مدیریت برند از تئوری تا اجرا
نویسنده:
علیرضا مجیدی، زین‌العابدین امینی، احسان ساده
مترجم:
سال نشر:
1397
صفحه:
140
نوبت چاپ:
1

 

بخش اول:

فصل اول:

مفهوم برند و برندسازی ................................................................................................................................1

ساختار مفهومی برندسازی ..........................................................................................................................22

 

بخش دوم :

فصل دوم :

طراحی هویت بصری برند ............................................................................................................................32

فرایند خلق برند .............................................................................................................................................53

حفظ و نگهداری از برند ...............................................................................................................................111

 

بخش سوم :

فصل سوم :

راهنمای موضوعات و واژگان برند ..............................................................................................................125

 

فهرست منابع .................................................................................................................................................145

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved