اخبار
عنوان جستجو
در نقد «روز بخیر آقای نویسنده» عنوان شد
هادی خورشاهیان می‌گوید: کتاب «روز بخیر آقای نویسنده» بر لبه تیغ ایستاده و زحمتکش زنجانی به‌عنوان نویسنده موفق خوب کار نکرده اما به‌عنوان نویسنده باهوش خوب عمل کرده است.
نشست نقد و بررسی کتاب «روز بخیر آقای نویسنده» روز شنبه، 17 تیر با حضور جمعی از صاحبان قلم در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) برگزار می‌شود.
هیات امنای جهاد دانشگاهی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه خود اساسنامه «سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی» را تصویب کرد.
-
«روز بخیر آقای نویسنده» نوشته حسین زحمتکش زنجانی رمانی است که به تازگی توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شده است.
کتاب «تحول نظری و مفهومی پیوندهای روستایی شهری» تالیف دکتر ناصر شفیعی ثابت، عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی و دکتر نگین سادات میرواحدی به همت انتشارات جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی منتشر شد.
با حکم رییس جهاددانشگاهی، دکتر حامد علی‌اکبر زاده به‌عنوان رییس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی منصوب شد.
-
مهلت ثبت نام و ارسال آثار به سی‌امین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی تا 20خرداد تمدید شد
-
دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از غرفه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.
-
نشست روش تحقیق در علوم انسانی، نقد و بررسی کتاب (آمار اجتماعی) در سرای علمی و فرهنگی دانشگاهی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
-
نشست علمی «نقد و بررسی کتاب آمار اجتماعی» 24 اردیبهشت از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
-
مداحی گفت: وقتی به پژوهش‌های دهه اخیر نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که در گراندد تئوری به یک عصیانی رسیده‌ایم و بیش از حد مجاز از آن استفاده می‌کنیم و دچار یک ابتذال در استفاده از این روش شناختی شده‌ایم.
-
سرای ناشران داخلی در روز نخست نمایشگاه از کتاب‌های «پیش پرده کتاب» و «ترویج کتاب» رونمایی کرد. در این آیین یوسف عابدی، مریم چهرقانی، حامد علی‌اکبرزاده و مصطفی آهنگر حضور داشتند.
-
نشست علمی «نظريه‌‍‌پردازی داده‌بنياد و كاربست‌هاي آن در علوم انسانی» 21 اردیبهشت ماه از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
-
آثار سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در دو بخش حضوری و مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.
-
این کتاب نخستین منبع درسی است که به شیوه‌ای دسترس‌پذیر هم تکنیک‌های کلاسیک و هم تکنیک‌های امروزین را پوشش می‌دهد؛ این کتاب دانشجوی جوان را درگیر کار می‌کند و به جای ترساندنش از این گستره وسیع تکنیک‌ها، به او انگیزه می‌دهد.
-
کتاب « آمار اجتماعی: مدیریت داده‌ها، اجرای تحلیل‌ها، ارائه نتایج» نوشته توماس جی. لینمن و ترجمه احسان شاه‌قاسمی توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد.
-
شماره‌های جدید فصلنامه «نوشتار فرهنگ» ویژه کتاب، نشر و ترویج گفتمان علم منتشر شد.
در رونمایی از دو کتاب «ترویج کتاب» و «پیش‌پرده کتاب» مطرح شد؛
مراسم رونمایی از کتاب‌های «ترویج کتاب: راهنمای عملی» و «پیش‌پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان»، از تازه‌ترین کتاب‌های سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار شد.
-
کتاب‌های «ترویج کتاب: راهنمای عملی» و «پیش‌پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» نوشته مریم چهرقانی، یوسف عابدی و مصطفی آهنگر، چهار‌شنبه 3 اسفند رونمایی می‌شود.
پیوندِ همسازِ روش‌شناسی و روش
«نظریه‌پردازی‌ داده‌بنیاد» نوشته اووه فلیک با ترجمه الهام ابراهیمی منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved