كتابخانه تخصصي اشتغال راه اندازي مي شود
كتابخانه تخصصي اشتغال راه اندازي مي شود
دوشنبه 30 شهريور 1383
كتابخانه تخصصي اشتغال راه اندازي مي شود
كتابخانه تخصصي اشتغال راه اندازي مي شود
دسترسي به اطلاعات شغلي و آگاهي از روش انجام فعاليت هاي درآمد زا از جمله مشكلاتي است كه نسل جوان با آن درگير است . اين مهم،ضرورت ايجاد و گسترش ابزارهاي اطلاع رساني را در سطح جامعه دو چندان كرده است. كتابخانه هاي تخصصي اشتغال پاسخي است به اين نياز جوانان تابتوانند در اسرع وقت شغل مورد نظر خود را يافته و مشغول به انجام وظيفه شوند.
مهندس پرهيزگار رئيس سازمان همياري اشتغال فارغ التحصيلان بااعلام اين مطلب گفت: كتابخانه هاي تخصصي اشتغال با الگوي كتابخانه هاي كلان مي تواند نقش و تأثير بسزايي در اطلاع رساني دقيق ، روزآمد و اثر بخش براي نسل جوان داشته و زمينه فراگير شدن فرهنگ كتابخواني را در ميان آنان گسترش دهد.
رئيس اين سازمان افزود : براي توسعه كتابخواني، سازمان انتشارات با همكاري سازمان همياري اشتغال فارغ التحصيلان كوشش خواهد كرد تا كتابخانه هاي كوچك تخصصي را نخست در واحدهاي تابعه جهاددانشگاهي و سپس در سطح مراكز و نهادهاي عمومي كشور راه اندازي كند.
وي با اشاره به اين كه سازمان همياري اشتغال فارغ التحصيلان با كمك سازمان انتشارات قصد دارد ضمن آماده ساختن قفسه هايي كوچك، آخرين كتابها و اطلاعات را در اختيار جوانان جوياي كار قرار دهد وي گفت به زودي اين طرح در سراسر كشور به اجرا در خواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved