كتاب سال دانشجويي وارد مرحله نهايي داوري شد
كتاب سال دانشجويي وارد مرحله نهايي داوري شد
سه شنبه 12 آبان 1383
كتاب سال دانشجويي وارد مرحله نهايي داوري شد
كتاب سال دانشجويي وارد مرحله نهايي داوري شد
مراسم پاياني يازدهمين دوره كتاب سال دانشجويي در روز دوم آذر ماه در دانشگاه تريبت مدرس برگزار و اسامي برگزيدگان اين جشنواره علمي ـ فرهنگي اعلام مي شود.
به گزارش روابط عمومي جهاددانشگاهي : مراحل نهايي داوري يازدهمين دوره كتاب سال دانشجويي در 10 گروه و بيش از 60 رشته دانشگاهي در حال انجام است و به زودي نتايج نهايي از طريق رسانه ها و طي يك مراسم ويژه اعلام خواهد شد.
در يازدهمين دوره كتاب سال دانشجويي نويسندگان و مترجمان 535 عنوان كتاب در دو بخش اصلي و ويژه به رقابت پرداختند. در بخش اصلي 9 گروه با عناوين 1ـ فني و مهندسي 2ـ پزشكي و دامپزشكي3ـ كشاورزي و دامپروري 4ـ حقوق و علوم سياسي 5ـ معماري و هنر6ـ علوم پايه 7ـ دين و فلسفه8ـ زبان و ادبيات 9ـ علوم انساني به رقابت پرداخته اند. در بخش ويژه كه با عنوان بررسي مسائل جوانان برگزار مي شود نيز آثار دانشجويان به دبيرخانه كتاب سال دانشجويي ارسال شده است ياد آور مي شود كتاب سال دانشجويي در چهارمرحله به ترتيب ذيل مورد قضاوت و داوري قرار مي گيرد.
در مرحله نخست آثار رسيده با شرايط دبيرخانه انطباق داده مي شوند.
در مرحله دوم آثار رسيده به تفكيك بخش تأليف و ترجمه با بيش از 20 شاخص علمي و در سه بخش روش شناختي ، محتوا، و شكل كتاب مورد داوري قرار مي گيرند.
در مرحله سوم هيأت داوران با مقايسه آثار رسيده نتايج هر گروه را اعلام مي دارند.
در مرحله چهارم گروه نهايي داوران به مشاوره پرداخته و نتايج يازدهمين دوره كتاب سال دانشجويي را اعلام مي نمايند. و در نهايت طي يك مراسم ويژه و با حضور جمعي از شخصيتهاي برجسته علمي و فرهنگي كشور جوايز برندگان اهداء خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved