برنامه هاي جهاددانشگاهي در هفته كتاب اعلام شد
برنامه هاي جهاددانشگاهي در هفته كتاب اعلام شد
شنبه 23 آبان 1383
برنامه هاي جهاددانشگاهي در هفته كتاب اعلام شد
برنامه هاي جهاددانشگاهي در هفته كتاب اعلام شد
سازمان انتشارات جهاددانشگاهي اعلام كرد در هفته كتاب سال جمهوري اسلامي ايران كه از 30 آبان تا 9 آذر ماه برگزار مي شود بيش از 24 عنوان برنامه سراسري را به اجرا مي گذارد.
به گزارش روابط عمومي جهاددانشگاهي ، امسال سازمان انتشارات اين نهاد متولي برنامه اي هفته كتاب در سطح دانشگاه ها ست و به مناسبت 3 آذر روز كتاب و دانشجو برنامه هاي متعددي را در سراسر كشور و در بيش از 42 دانشگاه كشور به اجرا مي گذارد.
اين روابط عمومي گزارش داد، كتاب سال دانشجويي با حضور جمعي از شخصيتهاي فرهنگي علمي كشور و با مشاركت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، وزارت علو‚ ، تحقيقات و فنآوري ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و سازمان ملي جوانان در 2 آذر در دانشگاه تربيت مدرس از ساعت 14 تا 16 برگزار مي شود در اين جشنواره بيش از 535 اثر دريافت شده كه در طي اين مراسم برگزيدگان را گروه مختلف و در بيش از 50 رشته اعلام مي شوند.
مراسم جشن كتاب در طول اين هفته با برگزاري جلسات نقدو بررسي كتاب، اجراي موسيقي ، ديدار با نويسندگان و مؤلفان دانشگاهي ، و .. در 42 واحد به اجرا در مي آيد.
نمايشگاه تخصصي و عمومي كتاب در تمامي واحدهاي جهاددانشگاهي ، مراسم تقدير از خادمان نشر در 10 واحد دانشگاهي، برگزاري جلسات نقدو بررسي كتابها ويژه در 15 واحد دانشگاهي آماده سازي وب سايت كتاب سال دانشجويي و پايان نامه سال دانشجويي توسط سازمان انتشارات، برپايي سراي اهل قلم در 7 واحد ، اهداي كتاب به اقشار محروم و بيمار جامعه توسط 6 واحد دانشگاهي، تجليل از مترجمان و مولفان برجسته دانشگاهي ، اجراي 4 طرح بزرگ افكارسنجي ، برگزاري كارگاه هاي آموزشي كتاب آدابي ، ويراستاري و آيين نگارش ، برگزاري مسابقات فرهنگي و هنري در انجام مطالعه و پژوهش در حوزه كتاب و كتابخواني ، بازديد از چاپخانه هاي بزرگ و كتابخانه هاي دانشگاهي و عمومي و برگزاري 6 همايش بزرگ در حوزه كتاب و كتابخواني از جمله برنامه هايي است كه جهاددانشگاهي در طول اين ايام مسئوليت برگزاري آن را به عهده دارد.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved