دانشجويان اهل قلم تجليل شدند
دانشجويان اهل قلم تجليل شدند
سه شنبه 3 آذر 1383
دانشجويان اهل قلم تجليل شدند
دانشجويان اهل قلم تجليل شدند
از دانشجويان مولف و مترجم در يازدهمين دوره انتخاب كتاب سال دانشجويي تقدير شد. مراسم اختتاميه يازدهمين دوره انتخاب كتاب سال دانشجويي روز دوشنبه 2 آذر ماه در دانشگاه تربيت مدرس و با حضور آقاي دكتر حداد عادل رياست مجلس شوراي اسلامي ، آقاي مسجد جامعي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ، دكتر سمنانيان رئيس دانشگاه تربيت مدرس ، آقاي دكتر منتظري رياست جهاددانشگاهي ، حجت الاسلام و المسلمين قمي نماينده مقام معظم رهبري در نهاد رهبري دانشگاه ها، آقاي شعاعي معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمع كثيري از دانشجويان و علاقمندان برگزار گرديد.
در دوره يازدهم كتاب سال دانشجويي 535 اثر به دبيرخانه رسيده بود. از اين ميان 84 درصد آثار به مردان و 16 درصد به زنان تعلق داشت. همچنين 21 درصد شركت كنندگان در مقطع كارشناسي ، 31 درصد در كارشناسي ارشد و 48 درصد در مقطع دكترا در اين جشنواره شركت داشته اند . از ميان 535 اثر ، 33 اثر برگزيده و 38 اثر تقدير گرديدند.
لازم به ذكر است كه در پايان مراسم آقاي دكتر حداد عادل با اهداي يك سكه و حجت الاسلام قمي نيز با اختصاص سفر جمع عمره علاوه بر هداياي اختصاص داده شده از سوي سازمان انتشارات از برگزيدگان تقدير كردند.
گفتني است كه در اين مراسم از انتشارات مركز اسناد انقلاب اسلامي و موسسه آموزشي ـ پژوهشي امام خميني به عنوان ناشران برگزيده و از انتشارات تيمورزاده ، حيان و دانشگاه علوم پزشكي تهران به دليل حمايت از چاپ آثار دانشجويي تقدير به عمل آمد.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved