اموزش از راه دور در كتابخانه ملي ايران
اموزش از راه دور در كتابخانه ملي ايران
سه شنبه 25 اسفند 1383
اموزش از راه دور در كتابخانه ملي ايران
اموزش از راه دور در كتابخانه ملي ايران
برنامه اموزش از راه دور از برنامه هاي اينده مديريت پژوهش و اموزش كتابخانه ملي ايران است .
نجفي مدير كل پژوهش اموزش و انتشارات سازمان اسناد كتابخانه ملي ايران به مناسبت افتتاح ساختمان جديد اين سازمان ،اموزش از راه دور را از تحولات توسعه فعاليتها پس از انتقال به ساختان جديد سازمان اسناد كتابخانه ملي ايران خواند و گفت :كتابخانه ملي بر اساس رسالت ، وظايف و اهداف خود هدايت علمي ساير كتابخانه هاي كشور را بر عهده دارد كه اين امر تنها از طريق ارتقاي سطح علمي و تجربي كاركنان امكان پذير است .
وي با اشاره به پيش بيني 43 دوره اموزش حضوري در سال جاري افزود :حضور فيزيكي از موانع عمده گسترش اموزش در سطح كشور بوده بر اين اساس اموزش از راه دور زمينه مناسبي براي گسترش اموزش در سطح كشور فراهم خواهد كرد .
مدير كل پژوهش ،اموزش و انتشارات سازمان اسناد و كتابخانه ملي گفت :با توجه به فناوريهاي نوين روز مي توان اموزش از راه دور را جذاب ،پويا و همگاني كرد اين امر با توجه به توسعه كتابخانه ملي ايران و به كارگيري ابزار نوين مطلوب ،كمك شاياني به توسعه اموزشها مي كند .
وي گفت : مقدمات نرم افزاري اموزش از راه دور در حال مطالعه است و در دو مرحله شامل طراحي وب سايت مناسب اطلاعات و منابع مطالعاتي و ارتباط با استادان در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد .
نجفي با اعلام اينكه اموزشهاي از راه دور با ايجاد بستر مناسب نرم افزاري به صورت پيوسته اجرا مي شود، خاطر نشان كرد: تبديل اموزشهاي فيزيكي به مجازي ،ارتباط پيوسته با استادان به شكل نوشتاري ،صوتي و تصويري ،ارتباط فردي و گروهي ،دسترسي اسان به نوآوريها ،پاسخگويي به سوالات و مشكلات جديد از جمله مزاياي اين اموزشها است .

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved