برپایی نمایشگاه کتاب تهران در محل دایمی نمایشگاه ها
برپایی نمایشگاه کتاب تهران در محل دایمی نمایشگاه ها
يکشنبه 15 فروردين 1384
برپایی نمایشگاه کتاب تهران در محل دایمی نمایشگاه ها
برپایی نمایشگاه کتاب تهران در محل دایمی نمایشگاه ها
بحث برپایی نمایشگاه هجدهم کتاب تهران با موافقت اعضای شورای شهر برای برپایی این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه های تهران به نفع ناشران خاتمه یافت.
برپایی نمایشگاه هجدهم که با پیشنهاد ابتدایی شورای شهر در مکان دیگری غیر از محل دایمی نمایشگاه ها به دلیل ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین منطقه با این استدلال مواجه شده بود که ممکن است این نمایشگاه مثل نمایشگاه هفدهم چالش انگیز باشد با انداختن توپ به زمین رئیس جمهور از سوی رئیس شورای شهر تهران وارد مرحله تازه ای شد.
نادر قدیانی ، عضو کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به همکاری مثبت اعضای شورای شهر در طول 4 ماه مذاکرات می گوید : جلسه روز چهارشنبه اعضای شورای شهر ، نمایندگان ناشران ، رئیس موسسه نمایشگاه های بین المللی ایران وزیر ارشاد در نهایت به موافقت اعضای شورای شهر با برپایی نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه ها منجر شد.
کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران که از اسفند با ثبت نام از ناشران خارجی و ناشران بخش الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرده بود از امروز ثبت نام از ناشران داخلی را آغاز خواهدکرد .
قدیانی می گوید :برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی و ازدحام جمعیت در خیابان های منتهی به نمایشگاه ، ساعات بازدید از این نمایشگاه از 10 صبح تا 9 شب خواهد بود.
وی از ناشران خواست برای هماهنگی بیشتر با این کمیته طی 2 ،3 روز آینده به دفتر کمیته در محل اتحادیه ناشران تهران مراجعه و ثبت نام کنند .
براساس توافق به عمل آمده ، نمایشگاه کتاب تهران از 14 تا 24 اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه ها برپا می شود.
منبع :جام جم

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved