ايران و كشورهاي مسلمان ميهمانان ويژه نمايشگاه فرانكفورت
ايران و كشورهاي مسلمان ميهمانان ويژه نمايشگاه فرانكفورت
چهارشنبه 15تيرماه 1384
ايران و كشورهاي مسلمان ميهمانان ويژه نمايشگاه فرانكفورت
ايران و كشورهاي مسلمان ميهمانان ويژه نمايشگاه فرانكفورت
ايران و كشورهاي مسلمان منطقه امسال به عنوان ميهمان ويژه در نمايشگاه كتاب سالانه فرانكفورت و در بخش خاصي با عنوان كتاب كودك مسلمان حضور خواهند داشت.
به گزارش سايت كتاب، از سوي مسئولان اين نمايشگاه بخش خاصي با عنوان كتاب كودك مسلمان به ناشران كتاب كودك و نوجوان كشورهاي مسلمان اختصاص داده مي شود. اين بخش با حضور ناشراني از سراسر كشورهاي اسلامي و ايران كه در حوزه كتاب كودك و نوجوان فعال هستند، برگزار مي شود.
در اين بخش همچنين علاوه بر عرضه كتابهاي خود در حوزه كودك و نوجوان ، سمينارها و كارگاههاي تخصصي در حوزه كتاب كودك برگزار مي كنند.
گفتني است براي انتخاب اين ناشران پيش شرط هايي چون خريد و فروش كپي رايت و ارتباطات بين المللي از سوي برگزار كنندگان نمايشگاه در نظر گرفته شده است.
مسئولان نمايشگاه هر ساله با ارسال فرمي براي ناشران مختلف، آنها را براي حضور ويژه در نمايشگاه فرانكفورت دعوت مي كنند تا از بين آنها برخي ناشران واجد شرايط براي حضور در نمايشگاه انتخاب شوند.
لازم به ذكر است ، برگزار كنندگان نمايشگاه در نهايت تا يك ماه ديگر ناشر برگزيده خود را براي شركت در اين بخش اعلام مي كنند تا اين ناشران با حضور در كلاس هاي آموزشي ، اطلاعات لازم براي حضور در اين بخش را كسب كنند.
همچنين به گزارش ايسنا ، شبه جزيره كره امسال مركز توجه نمايشگاه فرانكفورت خواهد بود و بيش از 30 نويسنده كره اي به پنجاه و هفتمين نمايشگاه كتاب فرانكفورت دعوت شده اند.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved