تمدید فراخوان دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی
تمدید فراخوان دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی
چهارشنبه 30 شهريور 1384
تمدید فراخوان دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی
تمدید فراخوان دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی
روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی اعلام کرد: با توجه به استقبال دانشجویان از دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی و با عنایت به درخواستهای مکرر آنان مهلت ارسال آثار تا 15 مهر ماه سال جاری تمدید شد.
کتاب سال دانشجویی از سال 1371 تا کنون با هدف بهره مندی هر چه بیشتر جامعه از اندیشه ها، آموخته ها و آثار دانشجویی، همچنین ارج نهادن به کوششهای دانشجویان نویسنده و مترجم برگزار می شود.
بادآور می شود: مهلت ارسال آثار قبلا تا پایان مرداد ماه اعلام شده بود اما با عنایت به در خواستهای دریافتی و تماسهای مکرر دانشجویان این مهلت تا 15مهر ماه 1384 تمدید شده است.
قابل ذکر است که: دبیرخانه دائمی جشنواره کتاب سال دانشجویی امسال در دو بخش اصلی و ویژه فعالیت خود را آغاز کرده است. بخش اصلی، شش گروه: علوم انسانی، علوم پزشکی، علوم پایه، علوم کشاورزی، هنر و معماری، فنی و مهندسی را پوشش می دهد و بخش ویژه شامل دو موضوع: فناوری نوین (نانوتکنولوژی، فناوری هستهای، بیوتکنولوژی و..... ) و فیزیک (فیزیک هسته ای، فیزیک پزشکی و فیزیک اتمی و .....)است. دانشجویان می توانند با ارسال دو نسخه از کتاب خود به آدرس: تهران - خیابان انقلاب – خیابان فخررازی – خیابان شهدای ژاندارمری – شماره 153 – دبیرخانه دائمی کتاب سال دانشجویی – در این جشنواره علمی _ فرهنگی شرکت نمایند.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved