دوازده كتاب از انتشارات جهاددانشگاهي مشهد
دوازده كتاب از انتشارات جهاددانشگاهي مشهد
دوشنبه 24 شهريور 1384
دوازده كتاب از انتشارات جهاددانشگاهي مشهد
دوازده كتاب از انتشارات جهاددانشگاهي مشهد
انتشارات جهاددانشگاهي مشهد به منظور معرفي دانشجويان نويسنده، هنرمند و پژوهشگر و نشر آثار آنان اقدام به تأسيس دفتر نشر آثار دانشجويان ايران كرده است.
«باران» عنوان نخستين كتاب شعر دانشجويان ايران است كه جهاددانشگاهي دست به چاپ آن زده. شعرهاي دانشجويي اين كتاب به انتخاب منوچهر آتشي ، محمد علي سپانلو، محمدعلي بهمني ، عليرضا قزوه و عبدالجبار كاكايي بوده است. «باران » در 3100 نسخه و قيمت 3000 تومان عرضه شده است.
«گوهران » نيز عنوان نخستين كتاب داستان هاي كوتاه دانشجويان ايران است كه داستانهاي اين مجموعه به انتخاب دكتر شادمان شكروي ، دكتر انديشه قديريان و محسن عباسي بوده است . جهاددانشگاهي مشهد «گوهران» را در 2200 نسخه با قيمت 10000 ريال عرضه كرده است.
«دري از درياي جان» شرح و تحليل گزيده غزليات شمس با تكيه بر مباحث عرفاني است كه به كوشش سيد فرشيد سادات شريفي نوشته شده است.
«فيلموسوفي» كتابي است از دانيل فرامپتون با برگردان شهروز يوسفيان ، اين كتاب مطالعه و پژوهشي است در باب فيلم به مثابه انديشه «فيلموسوفي» در 2000 نسخه و با قيمت 7000 ريال راهي بازار نشر شده است.
«گورستان كاغذ» مجموعه داستاني است از بهزاد لطيفيان با شمارگان 2000 نسخه. «داستانهاي خيلي كوتاه» نوشته سعيد اركان زاده در واقع مجموعه داستاني است كه با شمارگان 2000 نسخه عرضه شده است. همچنين مجموعه داستاني با نام «ماريا انگشت» نوشته مريم حسينيان . اين ناشر دو مجموعه شعر مستقل نيز با عنوان هاي «مجموعه كوچك اسم هاي مخفف» سروده ميثم غفوريان صديق و «.. و باد گفت» سروده سهيلا صادقي، به چاپ رسانده است . همچنين دو مجموعه از آثار گرافيكي فرهاد فزوني و مريم عنايتي و يك مجموعه آثار از عكس هاي آرمين ذوقي را منتشر و عرضه كرده است.

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved