پرونده دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی بسته شد
پرونده دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی بسته شد
سه شنبه 1 آذر 1384
پرونده دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی بسته شد
پرونده دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی بسته شد

گزارش تصويري ::دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال دانشجویی جهاد دانشگاهی، لحظاتی پیش با اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرنگار ایسبا (پایگاه اینترنتی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی)، داوران دوازدهمین دوره، سیدصادق سیدحسینی، محمدجواد صالحی، غلامرضا ذاکر صالحی و کیومرث حبیبی را به عنوان برگزیدگان گروه علوم انسانی ـ اجتماعی در شاخه تألیف معرفی کردند. در این بخش، همچنین هادی نظری منظم و سجاد سیاح در شاخه ترجمه، حائز رتبه شناخته شدند و از تعداد دیگری از مؤلفان و مترجمان تقدیر شد. در گروه علوم انسانی ـ اجتماعی، 201 اثر به دبیرخانه رسیده بود.


 دوازدهمین دوره کتاب سال دانشجویی در در گروه های علوم پایه، هنر و معماری و کشاورزی و دامپروری، به معرفی تنها یک اثر بسنده کرد. در گروه علوم پایه، سروش مدبری، در گروه هنر و معماری، مهدی امرایی و در گروه کشاورزی و دامپروری، احسان رخشانی، به عنوان برگزیده شناخته شدند و از محمدرضا اسماعیل بیگ در علوم پایه، حسین حافظ القرآنی در هنر و معماری و پروین شورنگ در کشاورزی و دامپروری تقدیر به عمل آمد.


خبرنگار ایسبا می افزاید: کامبیز عالم پور و علی دهقانیان (مشترکاً) و ساناز پورمند و سعید سلطانعلی (مشترکاً) بهترین مؤلفان و مترجمان بخش فنی و مهندسی شناخته شدند و از تعدادی تقدیر شد.


هیأت داوران دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال دانشجویی، فرزین حلب چی را به عنوان بهترین مؤلف گروه علوم پزشکی و دامپزشکی شناخت و در بخش ترجمه این گروه، مهدی نادری فر، سعیده خرم نیا، علی شهرامی، رضا شهرامی، صفیه عشوری مقدم و هادی شیرزاد (مشترکاً) و محمد رضا بیگدلی را برگزیده کرد.


در بخش ویژه این دوره نیز، هیچ اثری حائز رتبه تشخیص داده نشد، اما از مرتضی مغربی به خاطر ترجمه کتاب «سمت و سوی تحقیقات در نانوفناوری» تقدیر شد.


خاطرنشان می شود: انتشارات تیمورزاده و انتشارات موسسه بوستان کتاب قم نیز به عنوان ناشران برگزیده دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال دانشجویی معرفی شدند و از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و انتشارات حیان به خاطر حمایت از چاپ و نشر آثار دانشجویی تقدیر به عمل آمد.


پایان پیام/ 12:00


 


 


 


  


 


 


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved