نشست مديران انتشاراتي شعب
نشست مديران انتشاراتي شعب
يکشنبه 9 بهمن 1384
نشست مديران انتشاراتي شعب
نشست مديران انتشاراتي شعب

مهمترين مسائل انتشاراتي جهاددانشگاهي كشور در قالب نشست‌هاي مختلف با حضور مسئولان واحدهاي انتشاراتي و معاونان فرهنگي جهاددانشگاهي برگزار مي‌شود.


به گزارش روابط عمومي سازمان انتشارات، به منظور اطلاع رساني دقيق و كسب آگاهي‌هاي لازم، در سه حوزه آموزشي-تشكيلاتي و اطلاع رساني جلساتي در حوزه نشر دانشگاهي برگزار مي شود.


در اين جلسه آقاي دكتر احمدي معاون فرهنگي جهاددانشگاهي، سخنراني افتتاحيه را به عهده داشتند. سياستهاي كلي نشر توسط آقاي سلگي رئيس سازمان انتشارات مطرح شد؛ محسن رضايي مشاور معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص نشر و مقتضيات حضور در بازارهاي
بين المللي سخن گفت، آقاي حسيني گهر از مسئولان سازمان تسهيل فرايند توزيع و افزايش توان فروشگاه‌ها را مورد بحث قرار داد و موانع و راه حل‌هاي آن را طرح كرد.


آقاي دكتر دانشمند در مورد تجربه عملياتي در محتواي الكترونيكي و فروش الكترونيك، زمينه ها و راهكارهاي آن كه از مباحث علمي نويني بود صحبت به ميان آوردند. آقاي خيرخواه مدير دفتر پژوهش و برنامه ريزي نيز درباره فرايند مجوز نشر، هماهنگي ها و همكاريها، اطلاعاتي را در اختياط مخاطبان قرار دادند.


آقاي مراثي مدير فروشگاه، كتاب جهاددانشگاهي واحد اصفهان در مورد موفقيتها و راهكارهاي اين موفقيت اطلاعاتي را در اختيار علاقمندان قرار داد.


آقاي دكتر همداني معاون اطلاع رساني و ارتباطات سازمان انتشارات جهاددانشگاهي نقش اطلاع رساني در بهبود و توليد و فروش كتاب را طي يك مدل به بحث گذاشت.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved