به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی ،این کتاب برگرفته ازآخرین تحقیقات وتجربیات درزمینه کسب وکارهای کوچک می باشد.مولف دراین کتاب کوشیده است مباحث را با پیروی ازیک الگوی منظم به صورت گام به گام توضیح دهد .درفصل اول به دسته بندی کسب وکارها، ویژگی ها ونیازها یشان می پردازد ودرفصل دوم با بررسی عوامل موفقیت کسب وکارها درتحقیقات انجام شده دیدگاه کارایی برای تحلیل این پدیده ارایه می دهد.
درفصل سوم با بررسی عوامل عدم موفقیت درکشورهای مختلف مشکلات آنها رابررسی می کند و درفصل چهارم به مطالعه تجربیات 10 نفرازصاحبان کسب وکارهای ناموفق می پردازد ودرفصل پنجم با جمع بندی این اطلاعات به ارایه مدلی ازعوامل عدم موفقیت کسب وکارهای کوچک می پردازد .
کتاب «عوامل عدم موفقیت کسب وکارهای کوچک ومتوسط نوپا» تالیف فهیمه زندی در128 صفحه وشمارگان هزارنسخه و به قیمت 4500 تومان توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی روانه بازارکتاب شده است .