در حاشیه هشتمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در دانشگاه شهید بهشتی :
کتاب مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته رونمایی شد
سه شنبه 11 خرداد 1395
کتاب مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته رونمایی شد
کتاب مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته تالیف مشترک سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری با مقدمه دکتر علی محمد گودرزی که توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده در هشتمین کنفرانس خدمات پس از فروش رونمایی شد.

به گزارش  روابط عمومی سازمان انتشارات در این مراسم علی محمد گودرزی مشاور وزیر صنعت و نویسنده مقدمه کتاب،سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری نویسندگان کتاب، دکتر هامون شریفی معاون سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، روسای اتحادیه ها و اصناف مرتبط و جمعی از فعالین این عرصه حضور داشته و از کتاب مذکور رونمایی کردند.

کتاب خدمات پس از فروش پیشرفته در نه فصل با موضوعات مروری بر خدمات پس از فروش،توسعه مفهوم ارتباط با مشتری،جایگاه قرارداد سطح سرویس در کیفیت خدمات پس از فروش،مدیریت ردیابی قطعات،بررسی تهدیدهای و فرصتها در برون سپاری خدمات پس از فروش،هزینه یابی چرخه تامین ،خدمات پس از فروش در شرکتهای چند ملیتی،مدیریت استراتژیک خدمات پس از فروش و بررسی حقوق خدمات پس از فروش منتشر شده است.

این کتاب با قیمت 7500 تومان در کتابفروشی های سراسر کشور در دسترس عموم است.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2025 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved